تاریخ انتشار: 1399/04/30 17:43
کد خبر: 58762

با اعلام فرانس فوتبال، توپ طلا امسال به هیچ بازیکنی اهدا نمی‌شود

نشریه فرانس فوتبال به دلیل شرایط خاص دنیای فوتبال تصمیم گرفته که امسال هیچ کسی را به عنون بهترین بازیکن این رشته معرفی نکند.
با اعلام فرانس فوتبال، توپ طلا امسال به هیچ بازیکنی اهدا نمی‌شود

نشریه فرانس فوتبال به دلیل شرایط خاص دنیای فوتبال تصمیم گرفته که امسال هیچ کسی را به عنون بهترین بازیکن این رشته معرفی نکند.

به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، نشریه فرانس فوتبال به عنوان متولی اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن فوتبال در هر فصل، امسال به دلیل شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای مسابقات فوتبال به وجود آورده، تصمیم گرفته است که به جای اهدای توپ طلای به یک فرد، یک تیم منتخب را متشکل از بهترین بازیکنان هر یک پست‌های زمین بازی معرفی کند.

فرانس فوتبال هر ساله به بهترین بازیکن مرد جهان، بهترین بازیکن زن جهان، بهترین بازیکن جوان دنیا و بهترین دروازه‌بان دنیا جوایزی را اهدا می‌کند اما این نشریه که از سال 1956 اقدام به اعطای جایزه به بهترین‌های فوتبال دنیا کرده امسال تصمیم گرفته که از اهدای این جایزه باپرستیژ خودداری کند.

پاسکال فرر، سردبیر نشریه فرانس فوتبال با اعلام تصمیم همکارانش در بیانیه‌ای اظهار داشت: ما معتقدیم که در سال بی‌سابقه فعلی نمی‌توانم و نباید مانند معیارهای همیشگی را برای معرفی بهترین بازیکن دنیا داشت و با آن مانند یک سال عادی برخورد کرد. از نظر ورزشی تنها دو ماه (ژانویه و فوریه) برای ارزیابی عملکرد بازیکنان در سال 2020 کافی نیست چرا که بسیاری از بازی‌ها برگزار نشد و آنهایی هم که برگزار شدند تحت شرایط خاصی بودند. به علاوه صدور مجوز افزایش تعداد تعویض‌ها به 5 مورد و برگزار مراحل باقیمانده از لیگ قهرمانان به صورت متمرکز در لیسبون هم باعث می‌شود که ما نتوانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم. این تصمیم نیست که دلخواه ما بوده باشد.

سال گذشته لیونل مسی با کسب ششمین توپ طلایش رکورددار کسب این جایزه شد اما او برای بردن دوباره این جایزه باید تا سال 2021 صبر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqx7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهار ضربه مسی، بهترین عکس العملِ عمرم بود