تاریخ انتشار: 1399/05/10 16:56
کد خبر: 58023

کرمانی‌مقدم: مدیران پرسپولیس دنبال سیاه بازی هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به حال مدیران پرسپولیس تأسف خورد که با وجود علم به مشکلات‌شان با برانکو و کالدرون آنها را به جشن قهرمانی دعوت کرده اند.
کرمانی‌مقدم:  مدیران پرسپولیس دنبال سیاه بازی هستند

مرتضی کرمانی‌مقدم درباره ارزیابی‌‌اش از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت:‌ هر چند پرسپولیس قهرمانی‌اش را قطعی کرده و باید به کل اعضای تیم و هواداران تبریک گفت اما فکر نمی‌کنم با تدابیر یحیی گل‌محمدی دیدار با نساجی را شل بگیرد. این تیم برای رکورد شکنی نیاز به کسب سه امتیاز بازی دارد و کادرفنی مانند دیدارهای قبلی ترکیب اصلی‌اش را به زمین می‌فرستد. البته  احتمال دارد یکی دو جوان هم مقابل نساجی برای پرسپولیس بازی کنند.

وی درباره شناخت خود از تیم نساجی گفت:‌ این تیم از زمان حضور محمود فکری متحول شده و دیدید که در بازی قبل مقابل فولاد بازی 2 بر صفر باخته را 3 بر 2 برد. نساجی از لحاظ روحی و روانی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد و البته تمام تیم ها مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه فراوانی دارند. بی‌شک نساجی هم برابر تیم گل‌محمدی 2 برابر دیدارهای قبلی‌اش انرژی می‌گذارد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره تحلیل خود از شرایط مدیریتی این باشگاه توضیح داد: فکر می‌کنم  دلیل مشکلات مدیریتی پرسپولیس، تغییرات زیاد و متوالی در مدیریت این باشگاه است. اعتقاد دارم باید یک مدیر ورزشی بالای سر پرسپولیس باشد. زیرا مدیری که خونش از فوتبال باشد مشکلات باشگاه را بهتر درک می‌کند.

کرمانی‌مقدم درباره اینکه بسیاری از هواداران و پیشکسوتان اعتقاد دارند محمدحسن انصاری‌فرد هم با وجود سابقه ورزشی خوبش نتوانست فعالیت مثبتی برای باشگاه پرسپولیس انجام بدهد، گفت: انصاری‌فرد مدت کوتاهی در پرسپولیس فعالیت کرد و به نظرم باید وی را حفظ می‌کردند زیرا از رگ و ریشه پرسپولیس بود و همه چیز را می‌فهمید. اکنون هم اگر مدیر فوتبالی در پرسپولیس فعالیت کند چنین مشکلاتی را شاهد نخواهیم بود.گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم حق دارد نسبت به شرایط موجود اعتراض داشته باشد زیرا باید امکانات لازم را برای وی فراهم کرد تا با خیال راحت کارش را انجام بدهد و برای پرسپولیس افتخار بیاورد.

وی درباره دعوت از برانکو و کالدرون به مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: باور کردن این موضوع خیلی برای من سخت است. این 2 مربی دنبال دریافت مطالبات‌شان از پرسپولیس هستند و دنبال حضور در جشن قهرمانی این تیم نیستند. اولین بار که چنین موضوعی را شنیدم، خیلی تعجب کردم. اگر پول برانکو و کالدرون به آنها پرداخت شود احتمال دارد در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کنند در غیر این صورت فقط باید احساس ناراحتی کرد و به حال مدیران پرسپولیس تأسف خورد که با وجود علم به مشکلات‌شان با برانکو  و کالدرون آنها را به جشن قهرمانی دعوت کرده اند.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: ابتدا تصور می‌کردم هدف از دعوت برانکو و کالدرون به جشن پرسپولیس، سیاه کردن آنها برای کاهش طلب‌شان از این باشگاه است اما اکنون که متوجه شدم اگر پرسپولیس یک روز قبل از برگزاری جشن قهرمانی‌اش طلب برانکو را ندهد، محروم می‌شود فهمیدم مدیران باشگاه به این هدف هم نمی‌رسند. اگر این نفرات پول بگیرند مشکلی برای حضور در جشن قهرمانی ندارند زیرا برای پرسپولیس زحمت کشیدند و بدشان نمی‌آید در صورتی که مشکلی با مدیریت باشگاه از لحاظ مالی نداشته باشند در مراسم شرکت کنند.

کرمانی‌مقدم افزود: باید دلیل دعوت برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس مشخص شود. مگر هر مربی ای که در تیمی بوده پس از قهرمان شدن تیم با سرمربی جدید به جشن دعوت می‌شود که اکنون باشگاه پرسپولیس می‌خواهد چنین کاری کند. فکر می‌کنم مدیران باشگاه می‌خواهند برانکو و کالدرون را راضی کنند تا طلب‌شان را کاهش دهند یا اینکه به هر نحوی می‌خواهند حرکتی غیر حرفه‌ای انجام دهند.

وی درباره اینکه یحیی گل‌محمد این اقدام مدیران باشگاه را به شومن‌بازی تبدیل کرده است، تصریح کرد:‌ یحیی راست می‌گوید. ابتدا باید پول برانکو و کالدرون را بدهیم تا پرسپولیس دچار محرومیت نشود اکنون وقت دعوت آنها به جشن قهرمانی نیست و اگر نتوانیم تا 16 مرداد پول برانکو را بدهیم پنجره نقل‌وانتقالات بسته شده و پرسپولیس بیچاره می‌شود که امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد.

کرمانی‌مقدم گفت: از مدیران باشگاه خواهشمندم حواشی پرسپولیس را کاهش دهند. بد نیست برانکو و کالدرون در شرایط و زمان مناسبی به ایران دعوت شوند اما اگر به آنها بدهکار نبودیم و چنین کاری می‌کردیم خیلی قشنگ‌تر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoowa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تمرکز ندارد/ اوساگونا شبیه جونیور می‌شود