تاریخ انتشار: 1399/05/11 16:21
کد خبر: 57962

عظیمی : پاسخ برخی را داخل زمین می دهیم / پیوس از سیاستی که سررشته ندارد، صحبت نکند

مدیرعامل باشگاه پاس گفت : شمار کرونایی های ما بیش از 10 نفر است و مدارک لازم نیز موجود است، آقای پیوس هم بهتر است به مسائل فنی تیمش تمرکز کند، از سیاستی که سررشته ندارد، صحبت نکند.
عظیمی : پاسخ برخی را داخل زمین می دهیم / پیوس از سیاستی که سررشته ندارد، صحبت نکند

به گزارش فرتاک ورزشی، امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه لیگ دویی پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت : هیچ گاه پیش بینی نمی کردیم که این همه مبتلا به ویروس داشته باشیم و مستندات لازم را به فدراسیون ارایه کرده ایم تا مبادا سلامتی سایرین به مخاطره بیفتد.

امیر عظیمی افزود: نمی توانیم به قیمت از دست رفتن سلامتی بازیکنان و مربیان فوتبال بازی کنیم و افرادی که این ادعا را ندارند یا فهم و درکی از انسانیت نداشته اند و یا می خواهند دچار حماقت بزرگ شوند.

وی بیان کرد: اصلا توجهی به واکنش برخی تیم ها نداریم که مدام به دنبال حاشیه سازی هستند در حالیکه خودشان در عمق حاشیه قرار دارند و می خواهند با مظلوم نمایی، ادای حق کنند. پاسخ این تیم ها قطعا با ارائه بازی قدرتمند داخل زمین داده می شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: ما حتی برای اعزام تیم به سیرجان، بلیط هواپیما و هتل نیز رزرو کرده بودیم و مشکلی بابت اعزام نداشتیم، اما سوال اینجاست که آیا می توانستیم با اعزام مبتلایان به ویروس، جان آنها و سایرین را به مخاطره بیندازیم. در بازی فوتبال برخورد وجود دارد و اگر از تیم حریف، سایر بازیکنان ما و کادر داوری و اجرایی کسی مبتلا میشد، چه کسی پاسخگو بود؟

مدیرعامل باشگاه پاس با قدردانی از مسوولان فدراسیون در لغو بازی مقابل مس شهر بابک گفت: آقایان طوری واکنش نشان می دهند که انگار قرار نیست این بازی برگزار شود و پاس پیروز میدان شده است. برای ما مهم برگزاری این بازی بود تا از روند موفقیت تیم در جریان مسابقات عقب نمانیم. حالا تیم هایی که مدعی هستند، حق خود را در زمین بگیرند و کار به بازی های پاس نداشته باشند.

وی افزود: نام پاس همواره لرزه بر اندام حریفان انداخته است و امسال تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کرده ایم، اجازه حاشیه سازی را هم نمی دهیم و فدراسیون از تمامی جزئیات مطلع است و منتقدان به جای حاشیه سازی دعا کنند تا فرزندان فوتبال این مرز و بوم سلامتی خود را دوباره به دست بیاورند چرا که هیچ ارزشی بالاتر از سلامتی نیست مگر اینکه فردی درک و فهم لازم از این موهبت الهی نداشته باشد.

عظیمی خاطرنشان کرد: شمار کرونایی های ما بیش از 10 نفر است و مدارک لازم نیز موجود است. آقای پیوس هم بهتر است به مسائل فنی تیمش تمرکز کند، از سیاستی که سررشته ندارد، صحبت نکند. ضمن اینکه اگر در دیداری بازی نکرده ایم و امتیاز گرفته ایم مشکل تیم های مقابل بوده اند و شما هم اگر تمایل دارید می توانید بازی نکنید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqqyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از روش جدید AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا