تاریخ انتشار: 1399/05/16 15:18
احمدزاده سرمربی تیم محتشم تبریز؛
کد خبر: 57628

فعل خواستن را صرف کردیم/مهم‌ترین عامل برد همبستگی و اتحاد در تیم بود

امیرعلی احمدزاده سرمربی تیم محتشم تبریز گفت:مهم‌ترین عامل برد همبستگی و اتحاد در تیم بود
 فعل خواستن را صرف کردیم/مهم‌ترین عامل برد همبستگی و اتحاد در تیم بود

امیرعلی احمدزاده سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: در مورد بازی با تیم کاشان باید بگویم که مهم‌ترین عامل برد همبستگی و  صرف فعل خواستن بود ، قبل از اینکه برد یا باخت در واقعیت صورت گیرد در ذهن اتفاق می‌افتد و بازیکنان ما ذهنیت برد را طی دو هفته تمرینی بود که در ادراک خود پرورانده بودند و برای آن در بازی از جان و دل مایه گذاشتند و نتیجه هم داد.

از نظر فنی بازی هم فیزیکی بود و هم تاکتیکی که نیمه اول با اینکه یک بر یک به رختکن رفتیم می‌توانستیم‌  3 گل دیگر هم به ثمر برسانیم که 2 تا ضربه ما به تیرک دروازه  حریف برخورد کرد.

نیمه اول مدارا کردیم ولی نیمه دوم با توصیه‌هایی که شد بازی را تهاجمی تر شروع کرده و‌ نتیجه را به نفع خود به پایان بردیم و انشاالله برای بازی بعدی تیم را آماده‌تر از این بازی خواهیم دید.

باشگاه محتشم گام بزرگی به سوی حرفه‌ای شدن بر‌داشته که در راس آن آقای مهندس مهدی‌زاده به همراه آقای رضا مهدی‌زاده با درایتی که دارند زیاد طول نخواهد کشید که قطبی از فوتبال آذربایجان و بلکه ایران یدک خواهد کشید و در آخر از بازیکنان و کادر فنی و سرپرست تیم و روابط عمومی باشگاه که ما را در کاشان همراهی کردند، کمال تشکر را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397797

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی‌زاده: هر بازی برایمان حکم فینال را دارد/ نباید از حریفان خود غافل شویم
مدیرعامل باشگاه محتشم تبریز عنوان کرد؛

شرایط برای صدرنشینی تیم فراهم شده است!
یعقوب مهدی زاده مدیرعامل تیم محتشم تبریز؛