تاریخ انتشار: 1395/04/26 10:29
کد خبر: 273667

یوونتوس هیچ مذاکره ای برای فروش پوگبا صورت نداده است

شایعات مربوط به تمایل شیاطین سرخ برای جذب هافبک فرانسوی یووه رد شد
یوونتوس هیچ مذاکره ای برای فروش پوگبا صورت نداده است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس روز گذشته (جمعه) در جمع خبرنگارانی که از او در خصوص آینده پل پوگبا سؤالاتی داشتند، حاضر شد و اعلام کرد که میان او و همتایانش در منچستریونایتد که از آن به‌عنوان مشتری اصلی پوگبا یاد می‌شود، هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

گفته می‌شود که شیاطین سرخ برای خرید پوگبا آماده‌اند رقمی نجومی تا 120 میلیون یورو بپردازند و او را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کنند. در همین حال مدیربرنامه‌های پوگبا گفته است که این هافبک فرانسوی عجله‌ای برای ترک یوونتوس ندارد و حتی احتمال تمدید قراردادش با بانوی پیر وجود دارد.

ماروتا هم بیش از پیش احتمال پیوستن پوگبا به منچستریونایتد را کمرنگ کرد، وقتی که به اسپورت‌ایتالیا گفت: «میان یوونتوس و سایر باشگاه‌ها برای فروش پوگبا هیچ مذاکره و تماسی صورت نگرفته است».

در همین حال برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که یوونتوس پس از خرید دنی آلوز و میرالم پیانیچ و قرض گرفتن مهدی بن‌عطیه از بایرن مونیخ، مذاکراتی را هم با گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی آغاز کرده و حتی با خود او به توافق رسیده است، اما حالا باید رضایت باشگاه ناپولی را جلب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vppqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با 100 میلیون سوارز را می‌خریدم نه پوگبا