تاریخ انتشار: 1399/06/11 19:19
کد خبر: 56024

رسول‌پناه: دوست ندارم مدیرعامل پرسپولیس شوم

سرپرست باشگاه پرسپولیس، جذب بازیکنان جدید و پرداخت پول به اعضای فعلی تیم فوتبال این باشگاه را مهم‌تر از پرونده برانکو ایوانکوویچ می‌داند.
رسول‌پناه: دوست ندارم مدیرعامل پرسپولیس شوم

مهدی رسول‌پناه درباره عقد قرارداد سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل‌کثیر با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با چند بازیکنی که در لیست درخواستی سرمربی بودند، توافق و آنها را جذب کردیم. ان‌شاءالله در روزهای آینده هم اخبار خوبی داریم و چند بازیکن دیگر را هم به خدمت می‌گیریم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکنان با ارقام سنگینی جذب شده‌اند یا خیر، گفت:‌ خیر. پرسپولیس در حد بودجه خودش قرارداد بسته و شرط ماندن در پرسپولیس یا آمدن به این تیم، عشق به پرسپولیس است. این بازیکنان به باشگاه علاقه داشته‌اند که آمدند و با مبالغی خوب و در حد بودجه پرسپولیس قرارداد بستند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص تجمع صبح امروز (سه‌شنبه) هواداران مقابل ساختمان این باشگاه تصریح کرد: از همه این هواداران تشکر می‌کنم. آنها نگران بودند و من هم به آنها شفاف توضیح دادم.

رسول‌پناه درباره وضعیت احسان پهلوان و بازیکنانی که هنوز جذب نشده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی دو روز صبر کنید و مطمئن باشید تا پایان هفته همه چیز را قطعی می‌کنیم.

وی درخصوص شایعه پیشنهاد 400 هزار دلاری وحید امیری از قطر و در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی ترابی به وی جوابی داده است یا خیر، بیان کرد: چنین پیشنهادی صحت ندارد. ترابی هنوز جوابی نداده، اما شما هم یکی دو روز صبر کنید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از علیرضا بیرانوند ناراحت است یا خیر، اظهار داشت: خیر. خیلی خوب شد که او نظراتش را گفت و من هم پاسخ دادم. من باید حافظ منافع مردم و هواداران باشم.

رسول‌پناه درباره اینکه اختلاف مالی میان عیسی آل‌کثیر و باشگاه پرسپولیس باعث شد قرارداد دو طرف در نشست صبح امضا نشود، گفت: موضوع مالی در میان نبود. خوشبختانه این قرارداد نهایی شد و مشکلی وجود نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مذاکره با بازیکنان راضی است یا خیر، تصریح کرد:‌ اگر هواداران اجازه بدهند، با سعه صدر و با دست بالا مذاکره می‌کنیم و همین اتفاق افتاد. انتظار داریم هواداران چند روز صبر کنند تا لیست ما به قطعیت برسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد استعفای محسن خبیری از معاونت اجرایی این باشگاه بیان کرد: مدیریت ورزشگاه‌های شهدای گمنام و شهید درفشی‌فر را به خبیری سپردم و او گفت در آنجا می‌تواند خدمت کند. تا انتهای هفته هیئت‌مدیره جدید تشکیل و تکلیف برخی معاونت‌ها مشخص می‌شود.

رسول‌پناه درباره پرداخت نشدن مطالبات برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: این موضوع دغدغه اصلی هواداران است و دغدغه باشگاه هم محسوب می‌شود، اما پرداخت پول بازیکنان فعلی و جذب بازیکن خیلی مهم‌تر است. موضوع برانکو خیلی مهم است و می‌خواهیم این بحث را هم مدیریت می‌کنیم. در صدد این هستیم که پول او را در چند روز آینده پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدید دریافتی داشته‌اند یا خیر، اظهار داشت: امروز نه، اما پیش از اعزام به قطر پرداختی‌هایی خواهیم داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قانون جدید سازمان لیگ فوتبال مبنی بر ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی جدید گفت: نظر ما اثری ندارد. این موضوع ابلاغیه وزارت ورزش و سازمان لیگ است که  باید به آن تمکین کنیم.

رسول‌پناه در این باره که آیا او به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: خیر. هیئت‌مدیره جدید قرار است مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود یا خیر، بیان کرد: واقعاً نه. البته افتخار می‌کنم که برای پرسپولیس کار می‌کنم، اما اگر مدیر بهتری از من بیاید، از او استفاده می‌کنیم و در کنار او اگر کاری از دست من بربیاید، انجام خواهم داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص سایر اعضای هیئت‌مدیره باشگا خاطرنشان کرد: دو عضو جدید هنوز نیامده‌اند و مجمع باشگاه باید درباره سایر اعضا تصمیم بگیرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dajo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفای انصاری فرد فرمایشی و زوری بود