تاریخ انتشار: 1399/06/12 16:03
کد خبر: 55960

ملاقات ایجنت بیل و پرز برای تعیین تکلیف ستاره ولزی

به زودی جلسه ای بین جاناتان بارنت و فلورنتینو پرز برای تعیین تکلیف نهایی گرت بیل برگزار خواهد شد.
ملاقات ایجنت بیل و پرز برای تعیین تکلیف ستاره ولزی

به نقل از مارکا، رئال مادرید قصد دارد هر چه زودتر با گرت بیل قطع همکاری کند و به دوران حضور هفت ساله او پایان بدهد. ستاره ای که سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست، دیگر جایی در برنامه های زین الدین زیدان ندارد و در 12 بازی انتهای فصل رئال تنها دو بار به میدان رفت.

 

 

باشگاه رئال تاکنون تکلیف خیلی از بازیکنانی که در برنامه های زیدان قرار نداشتند را روشن کرده است. آلفونس آرئولا، خسوس وایه خو، اشرف حکیمی، خاوی سانچز، اسکار رودریگز، رینیر ژسوس و تاکه فوسا کوبو قرضی یا قطعی راهی تیمی دیگر شدند. خامس و براهیم دیاز هم امروز و فردا راهی اورتون و میلان خواهند شد و وضعیت سرخیو رگیلون و دنی سبایوس نیز به زودی روشن می شود.

 

در این بین تنها گرت بیل است که همچنان بلاتکلیف به نظر می رسد. قرار است به زودی و پس از جلسه ای بین فلورنتینو پرز و جاناتان بارنت در مورد آینده ستاره ولزی تصمیم گیری شود؛ هرچند با توجه با اصرار بیل برای ماندن تا پایان قراردادش(2022) و دریافت دستمزد 17 میلیون یورویی، دشوار به نظر می رسد که رئال بتواند با بیل قطع همکاری کند مگر اینکه باشگاه قرارداد بازیکن را فسخ کند که در این صورت مجبور به پرداخت غرامت خواهد شد.

حتی کمبود انگیزه بیل برای بازی در رئال نیز باعث نشده تا او تمایل به جدایی داشته باشد. هیچ پیشنهادی هم برای او نرسیده چرا که پرداخت 17 میلیون یورو دستمزد، مانع بزرگی در این راه محسوب می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lr5yk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پول برای CR7 مهم ترین چیز نیست !