تاریخ انتشار: 1399/06/14 18:03
کد خبر: 55800

نژادمهدی: رقابت در سپاهان شدید است

مدافع جدید سپاهان از چگونگی پیوستن به تیم جدیدش پس از 5 سال حضور مداوم در تیم سبزپوش اصفهانی حرف زده است.
نژادمهدی: رقابت در سپاهان شدید است

شب گذشته و در شرایطی که اخبار فوتبال ایران پیرامون اتفاقات دیدار فینال جام حذفی قرار داشت، باشگاه سپاهان از دومین خرید خود برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی و لیگ بیستم رونمایی کرد و محمد نژادمهدی پس از دانیال اسماعیلی فر از ذوب آهن به تیم همشهری پیوست.


این مدافع 27 ساله که با قراردادی آزاد از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد و به سپاهان پیوست، در گفتگویی با "ورزش سه" حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت:« باید از مجموعه خوب ذوب آهن، از مربیانم دراین سال ها، پزشکان تیم، تدارک و تمام عوامل باشگاه، بابت 5 سال حضور در جمع آنها تشکر کنم. خیلی از موفقیت‌هایم را مدیون ذوب‌آهن هستم. از تمام عوامل باشگاه و همینطور هواداران تیم که هر چند کم هستند ولی همیشه پشت تیمشان هستند و از آن حمایت می کنند، باید تشکر کنم. امیدوارم همواره موفق باشند.»


سوال اول از نژادمهدی در رابطه با چگونگی عقد قرارداد با سپاهان بود که او درباره این موضوع گفت: . چند پیشنهاد خوب داشتم ولی باشگاه سپاهان تماس گرفت و گفت برای امسال شرایطت چطور است. من در این رابطه با خانواده ام مشورت کردم و پس از آن به اصفهان آمدیم. خوشبختانه مذاکرات به خوبی پیش رفت و توافق کردیم و خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی مثل سپاهان اضافه شدم.»
نژادمهدی سپس با اشاره به دلیل پیوستنش به سپاهان اضافه کرد: « مهم ترین دلیلی که پیشنهاد سپاهان را قبول کردم، انگیزه ای است در میان مجموعه عوامل تیم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی وجود دارد. امیدارم تمام ارکان باشگاه بتوانیم در کنار هم با تلاش و کوشش به اهدافی که تعیین شده، دست پیدا کنیم و سال خیلی خوبی را رقم بزنیم.»


او در واکنش به این سوال که توقع قهرمانی از طرفی هم کار بازیکنان را سخت و دشوار می کند، گفت:« درست است که شرایط را برای بازیکنان سخت می کند ولی لذت بخش است و باعث می‌شود بازیکنان تمام توانشان را بگذارند. دو هفته دیگر در آسیا بازی داریم و امیدوارم این مسابقات مقدمه خوبی برای شروع یک فصل عالی باشد.»
مدافع میانی 27 ساله سپاهان که سابقه بازی در تیم های نساجی مازندران، شهرخودرو و ذوب‌آهن را دارد، در واکنش به این موضوع که رقابت سختی میان او و سایر مدافعان میانی تیم نظیر محمد طیبی، شایان مصلح، مهدی زاده، گولسیانی و عزت پورقاز به وجود خواهد آمد، اینطور پاسخ داد:« بله رقابت سختی داریم ولی این رقابت را دوست دارم  و می تواند باعث پیشرفت شود. باید در تمرینات با تمام وجودمان بازی کنیم و دیگر این صلاحدید مربی است که کداممان را بازی بدهد. این رقابت شدید را چیز خوبی می دانم. این رقابت باعث پیشرفت خودمان و هم‌تیمی‌هایمان می شود و در مجموع عملکرد تیم را بهبود خواهد بخشید.»


مدافع فصل گذشته ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربی فصل آینده تیم که در مورد حضور محرم حرف‌هایی زده می‌شود، گفتگویی داشته یا خیر، عنوان کرد:« نه صحبتی نداشته ام. فعلا که گفته‌اند آقای تکسیرا نفر اول تیم هستند. باشگاه و بازیکنان از ایشان راضی هستند. باید دید آینده چه می شود. این قانون جدید دست باشگاه ها را بسته است ولی امیدوارم راه حلی برای این مشکل در نظر گرفته شود.»


سوال بعدی ما از نژادمهدی در رابطه با قانون جدید منع خرید بازیکن و مربی خارجی و تاثیری بود که این تصمیم بر کیفیت فوتبال ایران خواهد گذاشت. مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال اینطور واکنش نشان داد و اضافه کرد:« واقعا این قانون برای باشگاه هایی که توان خوبی دارند و در پرداخت‌های خارجی منظم عمل کرده اند و بدهی ندارند‌، اصلا منصفانه نیست.  حضور بازیکنان و مربیان خارجی توانمند می‌تواند به لیگ برتر و افزایش کیفیت آن کمک کند. همانطور که دیده ایم در چند سال اخیر مربیانی مثل کالدرون، برانکو، کی روش، استرماچونی و  .. خیلی به لیگ و کیفیتش کمک کرده‌اند. همین امسال پنج تیم حداقل برای کسب قهرمانی تلاش خواهند کرد و حالا تصور کنید بازیکن و مربی خارجی هم به این تیم ها اضافه شود. الان دیابانه را ببینید که هم از نظر اخلاقی و هم فنی به استقلال کمک کرده و بازیکنانی که کنار او بازی می کنند، چقدر پیشرفت کرده اند. این قانون دست تیم ها را بسته و اصرار بر ادامه آن، باعث کاهش کیفیت فوتبال ایران می شود.»

حرف های پایانی نژادمهدی در رابطه با هواداران سپاهان بود و اینطور صحبت هایش را خاتمه داد:« می دانیم که هواداران سپاهان به جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهند، اما هواداران باید در روزهای سخت پشت تیم باشند، تا تیم نتیجه بگیرد. صد در صد هواداران سپاهان هم در این امر زبانزد هستند. امیدوارم بازیکنان و مجموعه عوامل باشگاه سپاهان عملکردی داشته باشند که باعث شادی دل هوادران شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dqyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صید ١٨ میلیون دلارى حریف سپاهان