تاریخ انتشار: 1399/06/22 14:47
کد خبر: 55307

گل‌محمدی در پرسپولیس ماندنی شد (عکس)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درد دل و گلایه‌هایی وجود دارد اما با تمام وجود برای سربلندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و فصل بعد می‌جنگیم.
 گل‌محمدی در پرسپولیس ماندنی شد (عکس)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر و به خصوص پس از دربی گلایه های مختلفی را از مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام داد و حتی اعلام کرد که استعفای خود را هم از سمت سرمربیگری این تیم تقدیم باشگاه خواهد کرد اما حالا با ادبیاتی جدید به استقبال لیگ قهرمانان می‌رود.

 اما حالا در آستانه لیگ قهرمانان آسیا او که همیشه به عنوان چهره ای آرام شناخته می‌شد، دوباره تلاش کرده تا نقش رهبری خود را ایفا کند و هواداران، بازیکنان، پیشکسوتان و اعضای تیم را را متحد و همدل به سوی هدفی که دارند، هدایت کند.

نکته مهم این است که یحیی در ابتدای پست خود نوشته که آن ها باید برای لیگ قهرمانان، سوپرجام و لیگ برتر در فصل آینده آماده شوند. این موضوع نشاندهنده آن است که گل‌محمدی در پرسپولیس ماندنی شده است.

او نوشته: «در دل گلایه هایی وجود دارد اما خود را برای چالش جدید آماده کرده‌ایم. دیگر به این که چرا در نقل و انتقالات دو ستاره تیم را از دست دادیم یا این که چرا گزینه ها جذب نشدند، فکر نمی‌کنیم.»

 

 

یحیی در ادامه خواستار اتحاد در آنچه خانواده پرسپولیس می‌داند شده و نوشته است: رمز موفقیت پرسپولیس همدلی در تیم، حمایت هواداران عزیز و پیشکسوتان دلسوز و اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس بوده و نباید خدشه ای به آن وارد شود. به باور خودم هیچ سدی نباید مانع از تکرار موفقیت ها شود.ما نباید در قبال کارشکنی ها علیه پرسپولیس تسلیم شویم بلکه باید برای تکرار موفقیت ها و پنجمین قهرمانی متوالی بیشتر از قبل بجنگیم.»

این پست یحیی گل‌محمدی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود و حالا هواداران پرسپولیس نیز قصد دارند همچون سرمربی خود، گلایه ها را کنار گذاشته و دستکم برای لیگ قهرمانان آسیا متحد شوند؛ هرچند که تصمیمات مدیران باشگاه این تیم را در آستانه محرومیت یک و نیم ساله نقل و انتقالاتی قرار داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyeed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ شرط یحیی برای پیوستن مظاهری به پرسپولیس

 نارضایتی حداکثری؛ یحیی از دسترس خارج شد
شایعه عحیب؛ گل‌محمدی آماده استعفاست!