تاریخ انتشار: 1399/06/28 20:21
کد خبر: 54889

گوشه گیر در تمرینات، حال مسی خوب نیست(عکس)

عکس های عجیبی از لیونل مسی در تمرینات بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد او خیلی دلش با بلوگرانا نیست.
گوشه گیر در تمرینات، حال مسی خوب نیست(عکس)

بعد از شکست تلخ و باورنکردنی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، تغییرات اساسی در این تیم کلید خورد که شاید مهمترین آنها در مورد لیونل مسی رخ داد؛ جایی که فوق ستاره آرژانتینی با ارسال یک بروفکس به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به
کار در این تیم ادامه دهد و خواهان جدایی است.

طی هفته های گذشته شایعات زیادی درباره لیونل مسی مطرح شد اما اکثریت قریب به اتفاق آنها حاکی از آن بود که بارسا تنها در صورت دریافت بند فسخ 700 میلیون یورویی این فوق ستاره آرژانتینی راضی به جدایی اش خواهد شد؛ موضوعی که خود مسی و پدرش هیچ اعتقادی به آن نداشتند اما نهایتاً خود او بعد از کش و قوس‌های فراوان در مصاحبه ای با سایت گل اعلام کرد که یک فصل دیگر با بلوگرانا ادامه خواهد داد.

بسیاری صاحب‌نظران فوتبال و حتی خود هواداران بارسلونا نیز اعتقاد دارند که لیونل مسی به اجبار در بارسلونا باقی مانده و اگر موضع محکم جوزپ بارتومئو نبود، او قطعاً نوکمپ را ترک می کرد.

حالا و بعد از گذشت چند روز از همه این اتفاقات به نظر می رسد که هنوز هم لیونل مسی نتوانسته با عدم جدایی از بارسا و البته ماندگار شدن در این تیم کنار بیاید. اگر چه او در یک بازی دوستانه برابر خیرونا دو بار موفق شد برای بارسا گلزنی کند اما تصاویری که از تمرینات بارسلونا منتشر شده نشان می دهد که مسی در اوج بی‌انگیزگی به کار با سایر هم تیمی هایش می پردازد.

رسانه‌های اسپانیایی و کاتالانی معتقد هستند که مسی برای جدایی از بارسا و پیوستن به منچستر سیتی تصمیمی کاملاً جدی داشته و عدم رقم خوردن این اتفاق این حال او را به همراه داشته است. از طرف دیگر روز گذشته شبکه تلویزیونی الچرینگیتو مدعی شد که از هفته گذشته در تمرینات بارسا بین مسی و سایر بازیکنان دیالوگ خاصی رد و بدل نشده است؛ اتفاقاتی که نشان می دهد حال لیونل مسی با حضور در باشگاهی که تمام دوران حرفه ای اش را در آن سپری کرده، خوب نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qevwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لالیگا به مسی؛ بند فسخ 700 میلیون یورویی معتبر است