تاریخ انتشار: 1399/07/06 18:32
کد خبر: 54324

پرسپولیس و السد با تساوی بدون گل به رختکن رفتند

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
پرسپولیس و السد با تساوی بدون گل به رختکن رفتند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی کشور قطر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کاسورولا، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد البیاتی، بغداد بونجاح، گیلرمه دوسانتوس، خوخی بوعلام، نام تای هی و اکرم عفیف.

داور: کو هیونگ جین کره‌ای

نیمه اول

دقیقه 12: اولین موقعیت نصفه و نیمه این بازی را بازیکنان پرسپولیس روی دروازه السد خلق کردند که ضربه آ‌ل‌‌کثیر در حالتی غیرمتعادل از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت محکم کاسورولا از داخل محوطه جریمه را حامد لک با عکس‌العملی خوب مهار کرد.

دقیقه 16: حرکت خوب و هماهنگ بازیکنان پرسپولیس توپ را داخل محوطه جریمه حریف به بشار رسن رساند که حرکت انفرادی و خوب این بازیکن می‌رفت که سرخپوشان را صاحب فرصت خوب گلزنی کند، اما ضربه رسن را مدافعان السد برگشت دادند.

دقیقه 17: نفوذ احسان پهلوان از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید، اما ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس تند و تیز عبدالکریم حسن را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 34: مدافعان السد بار دیگر توپ را از مقابل پای وحید امیری در داخل محوطه جریمه دور کردند تا این بازیکن نتواند دروازه حریف را تهدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455b7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان پرسپولیس به دوحه رسید