تاریخ انتشار: 1399/07/11 17:39
در خوزستان راحتم، نفت آبادان را انتخاب کردم
کد خبر: 53952

گروسیان: می‌خواهم در لیگ برتر هم رکورددار شوم

دروازه‌بان جدید صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید مردم آبادان را خوشحال کنند.
گروسیان: می‌خواهم در لیگ برتر هم رکورددار شوم

فرزین گروسیان درباره پیوستنش به صنعت نفت آبادان بیان کرد: من در استقلال خوزستان روزهای خوبی را کنار مردم جنوب گذراندم.  در مدتی برای استقلال خوزستان بازی می‌کردم مردم این خطه همواره به من لطف داشتند و وقتی پیشنهاد صنعت نفت آبادان به دستم رسید بدون درنگ انتخابم را انجام دادم و خوشحالم که امسال در خدمت مردم خونگرم و عزیز آبادان هستم.


او که سال گذشته با 16 بار بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکورددار کلین شیت در رقابت های لیگ دسته اول بود، تاکید کرد: من واقعا خیلی درگیر این رکوردها و آمارها نیستم. همیشه تمام توانم را می‌گذارم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. خوشحالم که برای تیمم مثمرثمر بودم و توانستم روزهای خوبی را رقم بزنم. البته این را هم بگویم من این رکورد را در شرایطی ثبت کردم که تیمم بالانشین و مدعی نبود و در میانه جدول قرار داشتیم که فکر می‌کنم ارزش کارم بیشتر دیده شود.


دروازه‌بان جدید نفت آبادان ادامه داد: امسال هم انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب نفت آبادان دارم. بسیار علاقه مند هستم که بازهم رکورددار تعداد کلین شیت در لیگ برتر باشم و روند خوبم را ادامه بدهم. امیدوارم خدا هم کمک کند و بتوانم روزهای خوبی را سپری کنم.


گروسیان درباره وضعیت نفت آبادان تاکید کرد: ما در نقل و انتقالات وضعیت خوبی تا الان داشتیم و نفرات خوبی جذب شده اند. تیم خوبی دور هم جمع می‌شود و شک ندارم با درایتی که مدیران باشگاه دارند با شرایط مطلوبی وارد مسابقات می‌شویم. امیدوارم همه چیز طبق ایده آل هایمان جلو برود و بتوانیم امسال هم مردم شریف آبادان را خوشحال کنیم و نماینده خوبی برای استان خوزستان باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gzew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چرا سرمربی نفت، آل کثیر را اخراج کرد؟