تاریخ انتشار: 1399/07/15 09:34
کد خبر: 53647

خشم هواداران العربی از جذب ترابی

هواداران العربی از جذب مهدی ترابی خشمگین هستند و او را خرید مناسبی برای تیم خود نمی دانند. آنها از باشگاه خواستند که به جای جذب ترابی، بشار رسن را جذب کند.

خشم هواداران العربی از جذب ترابی

و به نقل از الوطن، مهدی ترابی در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات در قطر راهی العربی شد.

باشگاه العربی از توافق نهایی با ترابی خبر داد اما بلافاصله بعد از جذب این بازیکن ایرانی، هواداران العربی پست های تندی را منتشر کردند و خشم خود را نسبت به این انتقال نشان دادند.

الوطن در ادامه گزارش خود نوشت: جذب مهدی ترابی باعث خشم بیشتر هواداران العربی در صفحات مجازی شده است. آنها اعلام کردند که آوردن این بازیکن ایرانی با خواسته های اعلام شده باشگاه مطابقت ندارد. بعضی از هواداران العربی نوشتند که تیم تنها زمانی همزمان نیاز به ترابی و مهرداد محمدی دارد که در لیگ دسته دو بازی می کرد نه لیگ ستارگان قطر البته بعضی هم جذب این بایکن را با جایگاه تیم در جدول رده بندی ربط دادند.

این روزنامه قطری در  ادامه نوشت: هواداران العربی انتظار داشتند که آخرین بازیکن جذب شده خارجی یک هافبک باکیفیت و سرشناس خارجی باشد نه یک بازیکن مثل ترابی که در کنارها بازی می کند. آنها خواستار تجدید نظر در جذب این بازیکن ایرانی هستند چرا که معتقدند تیم بازیکنان زیادی دارد که می توانند در نقش ترابی ظاهر شوند. بعضی از هواداران العربی هم از باشگاه خواستند که به جای ترابی بشار رسن و یا یک بازیکن برزیلی خوب را جذب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zblbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی ترابی در راه العربی