تاریخ انتشار: 1399/07/17 01:26
کد خبر: 53487

خلیل زاده: با سعادتمند دشمنی نداشتم

عضو هیئت مدیره استقلال نوید روزهای خوب را برای این باشگاه می‌دهد.
خلیل زاده: با سعادتمند دشمنی نداشتم

اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از انتخاب فکری به عنوان سرمربی این تیم گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

 

*انتخاب محمود فکری؟


از آقای فرهاد مجیدی که تیم را در لحظه بحران تحویل گرفت و به نایب قهرمانی رساند تشکر میکنم. همچنین از آقای نامجو مطلق که واقعا ایثار کرد و همچنین از همه بچه های بازیکن. امشب کسی سرمربی تیم شد که سال ها کاپیتان تیم بوده و زحمات زیادی را کشیده و انشالله بتواند در فصل آینده استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

 

* موضوع ۸۸ هزار یورو در حساب شخصی؟

 

من بلافاصله نامه ای زدم که تمام اسناد که در حساب من جاری است را ابلاغ کنید. آن ۸۸ هزار یورو را من دو هزار یورو رویش گذاشتم و به باشگاه استقلال دادم و سندش در باشگاه است. از سرپرست باشگاه میخواهم که شنبه سندش را منتشر کند و غیر از آن اگر منابعی هم از حسابم وارد شده یا خارج شده به هواداران نشان دهند.

 

 

* نارضایتی باشگاه نساجی از انتقال فکری؟


آقای حدادیان و امیری یک استقلالی است و ما با آن ها دوست هستیم و بعید است مشکلی ایجاد شود. ما از لحاظ قانونی تخلف نکردیم اما از نظر فوتبالی آن ها دوست ما هستند و در یکی دو روز آینده هم با آن ها نشست خواهیم داشت. آقای نظری عضو هیئت مدیره هم با آن ها تماس داشت و صحبت کرد.

 

* پنجره بسته نقل و انتقالاتی؟


قبل از اعزام تیم به آسیا پنجره بسته شد اما فکر کنم با تلاش هیئت مدیره این مشکل زود حل شود و باید هم حل شود. غیر از این هم نیست.

 

* مجوز حرفه ای؟


مجوز حرفه ای فکر کنم تا فردا حل شود. فکر میکنم ۹۰ درصد موضوع حل شده است.

 

* وضعیت کنعانی زادگان؟


همین الان آقای کنعانی زادگان به آقای مددی زنگ زدند و صحبت کردند. من نمیدانم چه اتفاقی برایشان رخ داده است.

 

* بازیکنان جدید؟


در رابطه با بازیکنان اطلاعاتی ندارم چون مسئول اجرایی نیستم. اما چیزی که می‌دانم اکثر آن ها قرارداد بسته‌اند، به جز آقای چشمی که در قطر است. اما بازیکنان جدید بعد از حل مشکل پنجره جدید ثبت میشود و فکر میکنم این تیم با بازیکنان قبلی و جدید تیم قدرتمندی خواهد بود.

 

* هجمه های فضای مجازی؟


اگر سندی پیدا شود که من امضا نکردم، نشان دهید. برای خرید بازیکنان جدید که من نباید امضا بزنم، اساسنامه می‌گوید مدیرعامل اختیار تام دارد، می‌تواند امضا بزند اما قرارداد کارگزاری که برای باشگاه ایجاد تعهد می‌کند را یک عضو هیئت مدیره باید امضا کند که لزوما من نیستم. این اصلا کذب است که خلیل زاده قرارداد بازیکنان را امضا نکرده. اختلاف سلیقه بود اما دشمنی نه، ما الان به جای درآمدزایی ۵۰ میلیارد بدهی داریم، اگر کسی می‌آید می‌گوید درآمد نیست، دارد دفاع می‌کند از باشگاه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqkkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سعادتمند در واکنش به جدایی از استقلال