تاریخ انتشار: 1399/07/18 00:36
کد خبر: 53419

سرپرست باشگاه آلومینیوم: تا زمان انتخاب مدیرعامل اینجا هستم

سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک گفت: به حمایت همه جانبه مسئولین استان در راستای سربلندی باشگاه و تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ برتر نیازمندیم.
سرپرست باشگاه آلومینیوم: تا زمان انتخاب مدیرعامل اینجا هستم

 خلیل دارابی در مورد شرایط باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات آقای محرابی مدیرعامل اسبق باشگاه و آرزوی سلامتی برای او بنا به تصمیمات هیات مدیره محترم باشگاه تا انتخاب قطعی مدیرعامل، سرپرستی باشگاه را عهده دار شدم و تمایلی به ادامه کار در این سِمت را ندارم و تا زمان انتخاب مدیرعامل ، تمام توان خود را برای موفقیت باشگاه به کار خواهم گرفت.

وی افزود: با توجه به زمان باقی مانده نقل و انتقالات و بودجه تخصیص یافته، با تشکیل کمیته نقل و انتقالات توانستیم با سرعت و تلاش شبانه روزی و در مدت چهار روز اکثر بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم و با توجه به انضباط مالی باشگاه و بودجه تصویب شده توسط هیات مدیره، بدهی های باشگاه را تسویه می کنیم و سیاست باشگاه به گونه ای است که در پایان فصل با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ گونه تعهد مالی باقی نماند.

دارابی تاکید کرد: با توجه به نیاز تیم و با پیشنهاد و پیگیری های رسول خطیبی سرمربی تیم، هیات مدیره باشگاه با برگزاری اردوی آماده سازی در تبریز موافقت کرد و رسول خطیبی به وعده های خود در نیم فصل دوم لیگ یک به خوبی عمل کرد و دور از اخلاق حرفه ای است که به برنامه های وی اعتماد نکنیم.با تمام مشکلات پیش روی باشگاه، تیم در حال آماده سازی است و شرایط مطلوبی دارد و با پایان اردوی تبریز ، اردوی چند روزه ای نیز در شهر اراک خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده کادر فنی تیم های پایه، جوانان، امید و فوتسال باشگاه نیز مشخص خواهند شد تا بتوانیم هر چه سریعتر با برنامه ریزی دقیق، تمرینات آماده سازی تیم ها را شروع کنیم. جهت رفع مشکلات مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک که توسط نماینده سازمان لیگ مطرح شد، تعمیرات و رفع نواقیص به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر، مشکلات ورزشگاه را برطرف کنیم و میزبانی خوبی داشته باشیم. امیدواریم با توکل به خداوند متعال و برنامه ریزی دقیق در فصل پیش رو، شاهد افتخار آفرینی و موفقیت باشگاه در تمامی عرصه ها باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzrop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایی با آلومینیوم اراک تمدید کرد