تاریخ انتشار: 1399/07/20 00:32
کد خبر: 53281

دبروین: در منچستر خوشحال هستم/دو سال است بدون وقفه بازی می‌کنم

هافبک بلژیکی منچستر سیتی به انتقاد از بازی‌های متعددی که فوتبالیست‌ها پشت سر می‌گذارند، پرداخت.
دبروین: در منچستر خوشحال هستم/دو سال است بدون وقفه بازی می‌کنم

کوین دی بروین ستاره بلژیکی در صحبت‌هایی عنوان کرد که باید هر چه زودتر درباره تمدید قرارداد با باشگاه منچستر سیتی بر سر میز بنشینند.

وی گفت: من در منچستر خوشحالم. در مذاکره باز است، اما تاکنون با سیتی صحبت نکرده‌ام. من به مدت دو سال بدون استراحت مداوم بازی می‌کنم؛ اما هیچ کس به بازیکنان گوش نمی دهد.

بلژیک روز پنجشنبه برابر ساحل عاج به تساوی یک بر یک دست یافت و سپس در لیگ ملت ها روز چهارشنبه به مصاف ایسلند می‌رود و این در شرایطی است که هفته قبل دبروین برای بازی با منچسترسیتی در لیگ برتر به میدان رفت.

دی بروین گفت: من گاهی اوقات احساس اضطراب می کنم ، خصوصاً وقتی به وضعیت خودم نگاه می‌کنم. من در طول تابستان هشت یا نه روز مرخصی داشتم. من نمی توانم به تعطیلات بروم زیرا همسرم در آن زمان باردار بود، بنابراین من از تعطیلات لذت نبردم و اگر فصل به همین ترتیب ادامه یابد ، این بدان معنی است که من دو سال است که بدون وقفه بازی می‌کنم.

وی افزود: این روی شما تأثیر می گذارد ، خصوصاً از نظر روحی. من فکر می کنم مثل بقیه ، شما باید برای استراحت تعطیلات داشته باشید و بدن باید استراحت کند. شاید برخی بگویند که پول زیادی می‌گیریم و باید با این موضوع کنار بیایید اما احتمال زیادی دارد که بازیکنان در این شرایط دچار آسیب‌دیدگی شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm8rd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی و رد یک شایعه نقل و انتقالاتی