تاریخ انتشار: 1399/07/20 16:28
کد خبر: 53257

سردار آزمون غایب بزرگ بازی ایران- مالی

سرمربی تیم ملی ایران با درخواست باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه موافقت کرد.
 سردار آزمون غایب بزرگ بازی ایران- مالی

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در حالی دنبال در جریان است که بازیکنان زیر نظر دراگان اسکوچیچ خود را آماده دومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی مالی می‌کنند.

سردار آزمون که در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان نمایش درخشانی داشت و موفق شد یکی از گل‌ها را به ثمر‌ رساند، قرار است از جمع شاگردان اسکوچیچ جدا شود و به روسیه برگردد تا بزرگترین غایب بازی مقابل مالی باشد.

باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ از فدراسیون فوتبال ایران و دراگان اسکوچیچ درخواست داشته تا در صورت امکان سردار‌ آزمون زودتر از موعد مقرر شده به روسیه برگردد تا در تمرینات این باشگاه شرکت کنند و اکنون با موافقت سرمربی کروات تیم ملی، این اتفاق افتاده است.

زنیت سنت‌پترزبورگ روز شنبه هفته آینده در یازدهمین مسابقه خود در فصل جاری لیگ برتر روسیه باید مقابل سوچی قرار بگیرد که سردار آزمون نیز در بازگشت به تمرینات باشگاهش خود را برای این بازی آماده خواهد کرد.

در غیاب آزمون که با ۶ گل زده بهترین گلزن تیم زنیت است، احتمالا کاوه رضایی و مهدی قائدی در حالت آماده‌باش قرار می گیرند تا در کنار مهدی طارمی در دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی ایران مقابل مالی به میدان بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm8jd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فهرستی از ارزشمندترین بازیکنان آسیایی/سردار سومین بازیکن گرانقیمت!