تاریخ انتشار: 1399/07/22 09:43
کد خبر: 53154

یک کمیته چهار نفره ،مسئول رسیدگی به درخواست استیناف باشگاه النصر

کنفدراسیون فوتبال آسیا یک کمیته چهار نفره را مسئول رسیدگی به درخواست استیناف باشگاه النصر عربستان در شکایت علیه پرسپولیس خواهد کرد.
یک کمیته چهار نفره ،مسئول رسیدگی به درخواست استیناف باشگاه النصر

و به نقل از الشرق الاوسط، النصر بعد از شکست برابر پرسپولیس از نماینده ایران به AFC شکایت کرد.

النصر مدعی است که پرسپولیس در زمانی که توسط فیفا محروم بود بازیکنان جدید جذب کرد و از همان بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بهره گرفت.

کمیته اخلاق AFC این شکایت باشگاه عربستانی را رد کرد اما النصر اصرار دارد که درخواست استیناف خود را به AFC بفرستد و بعد از آن هم به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کند.

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: پیش بینی می شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا جهانگیر بیگلری رئیس کمیته استیناف را به خاطر اینکه ایرانی است و باشگاه پرسپولیس هم از ایران است در این پرونده دخالت ندهد و همچنین سلمان الانصاری را به خاطر آنکه قطری است و این کشور رابطه خوبی با عربستان ندارد در این پرونده دخالت ندهد.

الشرق الاوسط در ادامه نوشت: به نظر می رسد که AFC یک کمیته چهار نفره را با ریاست لیم دونگ مسئول درخواست استیناف النصر خواهد کرد.

ساران نادار از مالزی ، سید نیاز حیدر از پاکستان و ثای مای از ویتنام دیگر اعضای این کمیته خواهند بود.

النصر تا پایان هفته جاری فرصت دارد که درخواست استیناف خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. این باشگاه عربستانی چهار وکیل خارجی استخدام کرده است و امیدوار است که برنده این شکایت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbr58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میزبان مسابقات لیگ قهرمانان شرق آسیا مشخص شد