تاریخ انتشار: 1399/07/25 01:19
کد خبر: 52960

کاوانی برای درخشش در انگلیس زمان لازم دارد

دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید ادینسون کاوانی برای محکم کردن جای پایش در فوتبال انگلیس به زمان نیاز خواهد داشت.
کاوانی برای درخشش در انگلیس زمان لازم دارد

دیمیتار برباتوف ستاره سابق خط حمله منچستریونایتد درباره خرید بزرگ این باشگاه ادینسون کاوانی صحبت کرده و می‌گوید ستاره اروگوئه ای در بدو ورود روی شیاطین سرخ تاثیر فوری خواهد داشت ولی برای درخشش و محکم کردن جای پایش در فوتبال انگلیس نیازمند زمان خواهد بود.

بعد از انتقال کاوانی به یونایتد برخی این سوال را مطرح می‌کنند که آیا این مهاجم 33ساله می‌تواند تاثیر قابل توجهی که مدیریت و کادر فنی شیاطین سرخ انتظار دارند را بر این تیم داشته باشد؟

در روزهای اخیر چندین نفر از ستاره‌های سابق یونایتد در این باره اظهار نظر کرده اند. دیمیتار برباتوف ستاره سابق خط حمله شیاطین سرخ هم در این باره گفت: " من منتظرم تا ببینم از کاوانی در تیم چطور استفاده می‌شود. من که خودم مهاجم بودم همیشه علاقه زیادی به مهاجمین یونایتد دارم. شنیده ام کاوانی می‌تواند روز سه شنبه اولین بازی اش را مقابل تیم سابق خود PSG انجام بدهد. او بهترین گلزن تاریخ پاریسی‌ها بوده و تماشای آن بازی واقعاً جالب می‌شود".

برباتوف در ادامه گفت: " واقعیت این است که او در اواخر دوران فوتبالش قرار دارد. کسی مثل او در این شرایط می‌خواهد هر چه بیشتر بازی کند چون می‌داند دیگر چیزی به پایان راه نمانده. من شک ندارم او تاثیر فوری خواهد داشت ولی با توجه به سن و سالش برای اینکه درخشش فوق العاده ای در فوتبال انگلیس داشته باشد به زمان نیاز دارد تا در تیم جدیدش جا بیفتد".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lybqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیراهن دردسرساز منچستریونایتد بر تن کاوانی