تاریخ انتشار: 1399/08/17 01:27
کد خبر: 51439

واکنش وحید امیری به محرومیت عیسی آل‌کثیر: ما قدرتی در AFC نداریم

هافبک پرسپولیس درباره امیدواری‌اش برای بخشش محرومیت خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تمام احترامی که برای مسئولان فدراسیون قائل هستم، قدرتی در AFC نداریم و همین موضوع را در ماجرای آل‌کثیر دیدید.
واکنش وحید امیری به محرومیت عیسی آل‌کثیر: ما قدرتی در AFC نداریم

وحید امیری درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: همه بازیکنان حریف خوب بودند به ویژه دروازه‌بانش که عکس‌العمل‌های خوبی داشت. سایپا بازیکنان زیادی گرفته و کیفیت فنی بالایی داشت اما پرسپولیس امسال مقابل هر تیمی بازی کند، این تیم با لایه‌های زیادی دفاع می کند و به همین دلیل کارمان سخت می‌شود.

وی افزود: خدا را شکر می کنم با وجود ۱۰ نفره شدن تیم‌مان تا دقیقه ۹۰ توانستیم روند خوب خود را ادامه بدهیم اما بدشانس بودیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره درگیری‌های این دیدار گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، به نظر من باید بهتر مدیریت کرده  و با بازیکنان خوش‌تر رفتار می‌کرد. رفتار داور سبب شد تنش‌ها و سر و صدا در زمین بیشتر شود. این عامل باعث پایین آمدن سطح فنی بازی و ایجاد درگیری و دعوا بین بازیکنان شد.

امیری درباره میزان امیدواری اش برای بخشش محرومیت و بازی کردن خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: با تمام احترامی که برای مسئولان فدراسیون قائل هستم، قدرتی در AFC نداریم و همین موضوع را در ماجرای آل کثیر دیدید. 

وی ادامه داد: عیسی کاری انجام نداده بود و ۱۰ سال است این خوشحالی را انجام می‌دهد اما خیلی راحت وی را محروم کردند. آدم ناامید به خدا اعتقادی ندارد و امیدوار هستم ماجرای من ختم به خیر شود و بتوانم در فینال بازی کنم.

هافبک پرسپولیس درباره دلیل تساوی این تیم مقابل سایپا گفت: تیمی که سال گذشته ۱۶ ماه تمرین و بازی کرده است، از رقابت‌های فشرده لیگ قهرمانان که هر سه روز یک بار در آن بازی انجام می‌شود به لیگ برتر برگشته است شرایط سختی دارد. یک هفته پس از بازی‌های آسیایی به تمرینات بازگشتیم.

امیری افزود: در تیم خیلی بزرگی بازی می‌کنیم و باید برای هواداران پرسپولیس بهترین نتایج کسب کنیم. این موضوع وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند و خستگی هم وجود دارد اما مطمئن باشید اینگونه نمی‌ماند و پرسپولیس روز به روز بهتر می شود.

وی درباره اینکه پرسپولیس برای اولین بار در ورزشگاه شهید دستگردی بازی کرد، اظهار داشت: امسال به دلیل  شرایط کرونا این اتفاق افتاد. البته زمین ورزشگاه دستگردی کیفیت نداشت و سفت بود. به زانو و کمر ما مقداری فشار آمد و به همین دلیل از برگزاری بازی در این زمین راضی نیستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqell

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیری: رفتار داور دلیل ایجاد دعوا و درگیری در بازی شد