تاریخ انتشار: 1399/08/17 01:58
کد خبر: 51437

نصرتی: نتیجه بازی سایپا و پرسپولیس عادلانه بود/ گل محمدی باید با همین نفرات بسازد

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: سایپا و پرسپولیس فوتبال باکیفیتی بازی کردند و نتیجه تساوی در این دیدار عادلانه بود.
نصرتی: نتیجه بازی سایپا و پرسپولیس عادلانه بود/ گل محمدی باید با همین نفرات بسازد

محمد نصرتی درباره دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر نتیجه عادلانه‌ای برای این دیدار بود. پرسپولیس در بحث مالکیت توپ و کنترل جریان بازی شرایط بهتری داشت اما سایپا با ارنج 2-1-4-3 بازی کرد و در کارهای دفاعی این سیستم را به 1-4-5 تغییر می‌داد. به همین دلیل با تراکم بیشتری در یک سوم دفاعی بازی کرد.

 

وی افزود:‌ پرسپولیس هم با اتخاذ سیستم همیشگی‌اش یعنی 2-4-4 به این دیدار آمد. سایپا بیشتر چشم به ضدحملات داشت و سعی می‌کرد در ضربات ایستگاهی به گل برسد. پرسپولیس هم سعی داشت با نفوذ از کناره‌ها و عمق از قدرت ضربه‌زنی وحید امیری و مهدی عبدی استفاده کند که در این راه توفیقی نداشت.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول 2-3 موقعیت خوب داشت و سایپا هم روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله فرصت خوبی ایجاد کرد. حتی در یک صحنه هم موقعیت 3 به 3 را از دست داد و صادق بارانی نتوانست پاس آخر را به موقع برای هم‌تیمی‌اش ارسال کند. در مجموع نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد و پس از اخراج کامیابی‌نیا هر دو تیم به تساوی رضایت داشتند. 

نصرتی درباره کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات نهایی گفت: جدا از درخشش محمدحسین منادی، بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربه نهایی در برخی صحنه ها کم دقت بودند. سایپا هم مانند پرسپولیس فرصت‌های خوبی ایجاد کرد و حتی در یک صحنه پاس رو به عقب سیدجلال حسینی و تعلل لک نزدیک بود برای پرسپولیس خطرآفرین شود. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: پس از یک وقفه طولانی‌مدت شروع تورنمنت‌ها معمولاً با کیفیت همراه نمی‌شود اما اعتقاد دارم سایپا و پرسپولیس کیفیت فنی بالایی ارائه کردند. تا جایی که با توجه به فشار بازی مجید علیاری و حسینی ماهینی از سایپا و فکر می‌کنم سعید آقایی از پرسپولیس دچار مصدومیت شدند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره لزوم تقویت این تیم اظهار داشت: با توجه به محرومیت عیسی آل‌کثیر پرسپولیس قطعاً نیازبه جذب یک مهاجم دارد. هرچند آرمان رمضانی و مهدی عبدی در این تیم حضور دارند اما باید یک بازیکن جدید در این پست به ترکیب این تیم اضافه شود. البته بازیکن خاصی هم در لیگ برتر نمانده و گل محمدی فعلاً باید با همین نفرات فعلی‌اش بسازد. هرچند پرسپولیس در لیگ ایران مشکل خاصی ندارد اما برای آسیا کار سختی خواهد داشت.

نصرتی ادامه داد: در ترکیب سایپا 2 بازیکن یعنی حسین کامیاب و ابوالفضل جلالی نظر من را به خودشان جلب کردند و کیفیت بالایی نشان دادند. این نفرات ثابت کردند آینده درخشانی خواهند داشت. 

وی درباره شانس پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی گفت: اکنون زود است در این باره صحبت کنیم و باید دید در آینده چه پیش می‌آید اما با توجه به اینکه این موضوع مدام تکرار می شود، احساس می‌کنم شاید دیگر اجازه ندهند پرسپولیس قهرمانی را به دست آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmbp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرتی: موفقیت پرسپولیس باید در دستور کار سمیعی باشد