تاریخ انتشار: 1399/08/17 09:37
کد خبر: 51431

اولین واریزی نادری به حساب کورتریک چقدر بود؟

مدافع جدید استقلال بالاخره قسط اول پول رضایتنامه خود را به حساب باشگاه بلژیکی واریز کرد.
اولین واریزی نادری به حساب کورتریک چقدر بود؟

محمد نادری تصمیم بزرگی گرفت و با ترک کمپ پرسپولیس، به یکباره سر از باشگاه استقلال در آورد تا یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات سال‌های گذشته رقم بخورد.

موضوع وقتی پیچیده شد که مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند نادری شخصا به دنبال دریافت رضایتنامه‌ از باشگاه کورتریک بلژیک است و در این مورد، هیچ پولی از استقلال نمی‌گیرد. حتی مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه رسما پای معرفت را به میان آورد و از اصرار نادری به پرداخت پول رضایتنامه خبر داد.

با این حال، استقلالی‌ها این طور عنوان کردند که قسط اول رضایتنامه از طرف باشگاه به حساب بلژیکی واریز شده است. در این مورد یکی از مسئولان استقلال می‌گوید: «باشگاه از مبلغ اصلی قرارداد نادری، این پول را کسر می‌کند.»

همچنین شنیدیم اولین قسط واریزی به حساب کورتریک از سوی نادری و استقلال، دقیقا ۵۲ هزار و ۶۳۲ یورو بود. همچنین آنها قصد دارند دو قسط دیگر هم پرداخت کنند تا رقم واریزی به بیش از ۱۵۰ هزار یورو و نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار درخواستی باشگاه کورتریک برسد.

نادری در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، مشکلی برای همراهی تیمش ندارد زیرا با مسئولان باشگاه کورتریک بر سر جزئیات جدایی و دریافت رضایتنامه توافق کامل کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djn7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال قسط اول رضایتنامه نادری را به باشگاه بلژیکی پرداخت کرد