تاریخ انتشار: 1399/08/19 18:27
کد خبر: 51261

سیدی: مدیر فوتبالی به من گفت از پرسپولیس شکایت کن

مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس گفت: وقتی برای دریافت مطالباتم به شکوری زنگ زدم به من گفت از پرسپولیس شکایت کن.
 سیدی: مدیر فوتبالی به من گفت از پرسپولیس شکایت کن

محسن سیدی، درباره آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق توافقی که در زمان مدیریت انصاری فرد با باشگاه پرسپولیس انجام دادم، قرار شد مبلغ 130 میلیون تومان به من پرداخت شود و به این شرط چنین مبلغی را قبول کردم که پول تا پایان سال 98 به من پرداخت شود. با این وجود پس از رفت و آمدهای مکرر از شمال به تهران در نهایت مرداد 99 پنجاه درصد از این مبلغ را در زمان مدیریت مهدی رسول پناه دریافت کردم.

وی افزود: بعد از آن در هرتماسی که با آقایان رغبتی و رسول پناه داشتم، مدام وعده دادند بقیه طلب مرا در هفته های اینده پرداخت کنند و جالب است از زمان توافق من با انصاری فرد دو مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس تغییر کردند اما این مبلغ ناچیز تسویه نشد.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون ادامه داد: من فقط تا روزی که در باشگاه فعالیت داشتم حق و حقوق خود را طلب کردم. صبح یکشنبه برای پیگیری دریافت باقی مانده همین طلب تلفنی با ابراهیم شکوری که خودش از جنس فوتبال است  صحبت کردم اما وی تاکید داشت برای دریافت طلبت از پرسپولیس شکایت کن. من هم وقتی دیدم معاون باشگاه اینگونه به شکایت اصرار دارد، یک سال بعد از جدایی ام تصمیم گرفتم برخلاف میل باطنی ام رفتار کرده و از پرسپولیس شکایت کنم.

سیدی خاطرنشان کرد: باید به هواداران محترم پرسپولیس بگویم واقعیت این است متاسفانه مدیران این باشگاه هم مانند برخی دیگر از مسئولان سایر بخش های کشور پوپولیسم، سیاه کار و عوام فریب بوده و فقط دنبال فریب دادن افکار عمومی بخصوص طرفداران این تیم بزرگ هستند. در این موضوع تفاوتی هم ندارد مدیریت باشگاه دست فوتبالی ها باشد یا غیر فوتبالی ها.

وی افزود: این افراد دروغگو، ترسو و بزدل هستند و اختیار کار دست خودشان نیست. امروز واقعا تعجب کردم که مدیری فوتبالی مثل ابراهیم شکوری با صراحت کامل راه شکایت کردن را به من نشان داد. بابت این موضوع واقعا ناراحت هستم اما این را بگویم در 6 ماه فعالیت خود در باشگاه بزرگ پرسپولیس اتفاقاتی را تجربه کردم که برای من تعجب آور بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmlkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیدی: پرسپولیس باید یک رقیب خوب برای رادوشویچ بیاورد/ نخواستم با شکایت از باشگاه بزرگ پرسپولیس دنبال پولم باشم