تاریخ انتشار: 1399/08/22 15:15
کد خبر: 51071

پاداش درخشش بی وقفه ستاره لژیونر استقلالی

کاوه رضایی این فرصت را دارد تا در غیاب دو رقیب همیشگی خود، مقابل بوسنی بدرخشد.
پاداش درخشش بی وقفه ستاره لژیونر استقلالی

 تیم ملی ایران در دومین دیداری که دراگان اسکوچیچ را بر روی نیمکت خود می بیند، امروز در دیداری حساس به مصاف تیم قدرتمند بوسنی خواهد رفت. دیداری که برای تک تک بازیکنان حاضر در زمین از انگیزه های مختلفی برخوردار خواهد بود و شاید در این بین، کاوه رضایی با هدف متمایزتری نسبت به دیگران وارد زمین شود.

کاوه رضایی فصل جدید را در بلژیک بسیار خوب آغاز کرده است. او در 10 دیداری که برای تیم شارلوا به میدان رفته، موفق به زدن 6 گل شده است و نقش بسزایی در رسیدن تیمش به صدر جدول داشت.

البته تساوی بدموقع گورخر های بلژیک در دیدار هفته دوازدهم در مقابل تیم رده پانزدهمی مشلان، باعث شد شارلوا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بروخه، به رده دوم سقوط کند اما هنوز این تیم امید زیادی دارد تا پس از سالها، با رضایی به قهرمانی ژوپیتر لیگ بلژیگ برسد.

کاوه رضایی در آخرین دیدار تیمش مقابل مشلان که با تساوی 3 – 3 به پایان رسید، گلزنی کرد تا دراگان اسکوچیچ او را به اردوی تیم ملی ایران فرابخواند و در غیاب دو مهاجم اصلی تیم ملی یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون، اکنون کاوه فرصت این را دارد تا به صورت ثابت مقابل بوسنی بازی کند.

کاوه رضایی با وجود درخشش در استقلال و شارلوا، در این مدت زیر سایه طارمی و آزمون بوده و در تیم ملی کی روش فرصتی برای عرض اندام نداشت. اما اکنون و با عدم دعوت از دو مهاجم اصلی تیم ملی، کاوه این فرصت را دارد تا خودش را به کادر جدید تیم ملی نیز ثابت کند.

رضایی که در این سالها همواره در نقش یک تمام کننده قهار در لیگ بلژیک ظاهر شده است، می تواند از پاداش این درخشش بی وقفه که در بازی با بوسنی نصیبش شده، نهایت استفاده را ببرد و با نشان دادن توانایی هایش، ثابت کند که دست کمی از آزمون و طارمی ندارد و شایسته حضور ثابت در ترکیب تیم ملی است.

در دیدار ایران در مقابل ازبکستان، اسکوچیچ از دقیقه 71 رضایی را به جای طارمی راهی میدان کرد. پسر کرمانشاهی فوتبال ایران در 20 دقیقه ای که در زمین حضور داشت، فرصت چندانی برای نشان دادنش نداشت ولی اکنون بهترین فرصت برای او مهیا شده تا ثابت کند جای او درون زمین است و چیزی از دو رقیب همیشگی اش کم ندارد.

ایران و بوسنی امشب و از ساعت 20:30 در سارایوو به مصاف هم می روند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbran

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش ستاره سابق استقلال در ترکیب تیم ملی + عکس