تاریخ انتشار: 1399/08/24 00:33
کد خبر: 50963

دو درخواست مسی از سیتی: پپ و آگوئرو بمانند

یک رسانه انگلیسی مدعی است لیونل مسی برای پیوستن به منچسترسیتی از این باشگاه دو درخواست مشخص خواهد داشت.
دو درخواست مسی از سیتی: پپ و آگوئرو بمانند

روزنامه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز که در شهر منچستر منتشر می شود و به دو باشگاه این شهر، یونایتد و سیتی، نزدیک است مدعی شد لیونل مسی در مذاکرات آتی خود با منچسترسیتی برای بررسی احتمال پیوستنش به این باشگاه دو درخواست مشخص خواهد داشت: مسی در صورتی پیوستن به منچسترسیتی را بررسی می کند که مطمئن باشد پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو در این تیم ماندگار خواهند بود.

 

مسی در تابستان گذشته با اعلام اینکه قصد جدایی از بارسلونا را داد دنیای فوتبال را شگفت زده کرد. در آن زمان بلافاصله از منچسترسیتی به عنوان گزینه اول مسی بعد از ترک بارسا نام برده شد. بعد از چندین هفته گمانه زنی اما مسی اعلام کرد که در بارسا ماندگار می شود چون نمی خواهد با این باشگاه وارد دعوای حقوقی شود.

با توجه به اینکه قرارداد مسی با بارسا در سال 2021 به پایان می رسد او طبق قانون می تواند از اول ژانویه پیش رو با باشگاه های غیر اسپانیایی مذاکره کند. بار دیگر نام منچسترسیتی به عنوان گزینه اول او مطرح شده است.

در اینکه منچسترسیتی به شدت خواهان جذب مسی است هم هیچ شکی وجود ندارد. عمر برادا یکی از مسئولین رده بالای سیتی اخیرا تایید کرد که سیتی در صورتی که امکانش را داشته باشد صد در صد برای جذب مسی پیشنهاد خواهد داد.

منچستر ایونینگ نیوز اما حالا مدعی است که مسی برای پیوستن به سیتی برای این باشگاه دو شرط اولیه خواهد داشت که آن را پیش‌نیاز شروع مذاکرات می داند. مسی خواهان گرفتن این تضمین است که پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو در زمان حضور او در سیتی در این تیم خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqndd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروش مسی به خاطر فرار از ورشکستگی