تاریخ انتشار: 1399/08/26 11:31
کد خبر: 50817

کمیته صدور مجوزی حرفه ای؛ هم چنان در حال بررسی مدارک

کمیته صدور مجوز حرفه ای هنوز برای هیچ یک از تیم های حاضر در لیگ برتر مجوز حرفه ای صادر نکرده است.
 کمیته صدور مجوزی حرفه ای؛ هم چنان در حال بررسی مدارک

این کمیته برای صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های ایرانی به خصوص تیم هایی که درلیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند از کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت گرفته و AFC هم با این فورجه زمانی موافقت کرده است چرا که به تازگی می خواهد بازی های منطقه شرق را در دوحه برگزار کند.

اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای به فدراسیون فوتبال آسیا  در 15 صفحه تعهد داده اند دربررسی مدارک با باشگاه ها تعامل و یا بهتر است بگوییم مماشات نکنند چرا که در غیر اینصورت جدا از جریمه نقدی به کمیته اخلاق AFC معرفی خواهند شد. فدراسیون فوتبال آسیا فصل گذشته فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل مماشات با باشگاه های ایرانی 120 هزار دلار جریمه نقدی کرده بود.

گفتنی است کمیته صدور مجوز حرفه ای در تلاش است ابتدا مدارک تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند را مورد بررسی قرار دهد. این تیم ها اگر مجوز حرفه ای دریافت نکنند قادر به حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نخواهند بود. جالب اینکه یکی از شروط صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها نداشتن بدهی به بازیکنان و مربیان است؛ یعنی مختومه کردن پرونده های مالی که فعلا تیم های استقلال و پرسپولیس با بدهی خارجی مواجه هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qer9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


6 تیم فوتبال شرق آسیا وارد دوحه شدند