تاریخ انتشار: 1399/08/27 12:01
کد خبر: 50744

مدافع ایرانی در ترابزون می‌ماند؟

یک رسانه ترکیه درباره آینده مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ترابزون اسپور گزارشی ارائه کرد.
مدافع ایرانی در ترابزون می‌ماند؟

به نقل از سایت «دامگا» ترکیه، مجید حسینی مدافع ایرانی دو فصل پیش از استقلال به ترابزون اسپور منتقل شد و در دوران مربیگری اونا کرمان اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرد. او در اولین فصل حضورش جایگاه ثابتی در ترکیب ترابزون پیدا کرد و به یکی از مهره های کلیدی تیم تبدیل شد.

اما او در نیمه دوم فصل گذشته عملکرد سابقش را از دست داد و به دلیل مصدومیت چندین بازی را غایب بود و اکنون به نظر می رسد باشگاه برای حضور او مطمئن نیست. حسینی یکی از خریدهای موفق احمد اوغلو، رئیس باشگاه ترابزون اسپور بعد از جام جهانی 2018 به شمار می آید که به خاطر این خرید موفق در میان هواداران محبوبیت زیادی پیدا کرد.

حسینی در جام جام جهانی 2018 جانشین روزبه چشمی در ترکیب تیم ملی ایران شد و در لیست خرید تیم های اروپایی قرار گرفت. او از اسپانیا، ایتالیا، بلژیک و آلمان پیشنهاد داشت و در نهایت به ترابزون اسپور منتقل شد.

* شرایط بر وفق مراد پیش نرفت

انتظار می رفت مجید حسینی نقش کلیدی در ترکیب ترابزون اسپور در فصل گذشته ایفا کند اما او مصدوم شد و این دوری او از میادین آینده اش را با ترابزون مبهم کرد. با این وجود در ابتدای فصل جدید  مسئولان باشگاه به ادامه حضور حسینی در تیم تاکید کردند. به همین خاطر تمام پیشنهادها رد شد و او در لیست تیم باقی ماند.

 * حسینی در این فصل فقط 4 دقیقه بازی کرده است

در فصل جدید سوپر لیگ ترکیه همه بعد از دوران مصدومیت حسینی امید زیادی داشتند تا او عملکرد خوبی داشته باشد. اما در 7 بازی لیگ تاکنون تنها 4 دقیقه برای ترابزون بازی کرده است. علی رغم اینکه این بازیکن در 7 بازی در لیست تیم حضور داشت ولی کادرفنی ترجیح داد تا به او میدان ندهد.

* آیا قرارداد جدید با حسینی امضا می شود؟

همه می دانند مجید حسینی از حضورش در ترابزون اسپور راضی است. او از ابتدای حضورش در تیم تمام تلاش خود را کرده تا عملکرد مثبتی داشته باشد. جدایی وحید امیری از ترابزون نکته منفی بود اما او با محیط تیم و مردم ترابزون عادت کرد. حتی او در فصل گذشته پیشنهادهای زیادی را برای ماندن در ترابزون رد کرد. او در نقل و انتقالات تابستانی گذشته دو بار پیشنهاد قطری ها را رد کرد درحالیکه دستمزد 3 برابری نسبت به ترابزون به او پیشنهاد شده بود. او از ایتالیا و بلژیک مشتریان جدی داشت. به نظر می رسد حسینی 24 ساله انتظار دارد دستمزدش کمی بالا برود. همچنین هواداران ترابزون اسپور هم منتظر تصمیم حسینی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkrzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال مدافع تیم ملی فوتبال ایران به ایتالیا و پرتغال منتفی شد