تاریخ انتشار: 1399/08/28 12:13
کد خبر: 50673

اختلاف در کلمبیا برای اخراج کی‌روش!

بعد از باخت سنگین تیم ملی فوتبال کلمبیا به اکوادور، اختلافات در فدراسیون کلمبیا بالا گرفته و نایب رئیس این فدراسیون خواهان اخراج کارلوس کی‌روش شده است.
اختلاف در کلمبیا برای اخراج کی‌روش!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا با قبول دو شکست ظرف یک هفته شرایط بسیار سختی را در این کشور تجربه می‌کند. کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای لاتین ابتدا به اروگوئه باخت و سپس بامداد امروز با نتیجه سنگین یک به ۶ مقابل اکوادور تن به شکست داد.

انتقاد سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا از کی روش

با این دو باخت، فشار انتقادات بر روی کارلوس کی روش شدت گرفته است. کی روش که شرایط تقریباً مشابهی را در چهار سال ابتدایی کارش در تیم ملی فوتبال ایران تجربه کرده بود، نوک پیکان انتقادات است. «هرنان داریو گومز» سرمربی پیشین تیم ملی کلمبیا یکی از نفراتی بود که حمله تندی به کی روش داشت. وی گفت: به کی روش احترام می‌گذارم اما او بازیکنان کلمبیا را نمی‌شناسد، او فوتبال ما را نمی‌شناسد، او آمریکای لاتین را نمی‌شناسد و او در کلمبیا زندگی نمی‌کند.

هرنان داریو گومز

خشم خبرنگاران کلمبیایی از کی روش

خبرنگاران و روزنامه نگاران کلمبیایی هم در صف منتقدان کی روش قرار گرفته‌اند. «پاچو وِلز» خبرنگار Espn گفت: یک مربی گیج، گروهی از بازیکنان گیج و روشی از بازی که ارتباطی به خصوصیات بازی ما ندارد. پیشرفت، کنار گذاشتن اصل بازی خودتان نیست. کی روش مناسب کلمبیا نیست. این روشن است.

همچنین «سزار آگوستینو» از «کانال وین» کلمبیا گفت: کی روش به وضوح ناامید کننده بوده است. او بازی‌ها را اشتباه مدیریت کرده است، از بازیکنان به درستی استفاده نمی‌کند و موفق به ایجاد نظم در کلمبیا نشده است.

ناراحتی بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا

مخالف اصلی کی روش در فدراسیون کلمبیا چه کسی است؟

در حال حاضر وضعیت کی روش برای ادامه کار در تیم ملی کلمبیا مشخص نیست و همه چیز تحت تاثیر موضع‌گیری جنجالی نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار دارد. سایت «کوموتریکولر» مدعی شد «آلوارو گونزالس» نایب رئیس فدراسیون کلمبیا به تغییر کارلوس کی روش فکر می‌کند.

این سایت نوشت: «گونزالس یکی از بحث برانگیزترین مدیران فوتبال کلمبیا است اما او دارای قدرت است و در گذشته علیه تصمیمات رئیس فدراسیون کلمبیا اظهار نظر کرده است. به نوشته سایت کوموتریکولر، آلوارو گونزالس در زمان انتخاب کارلوس کی روش هم مخالف رئیس فدراسیون کلمبیا بوده است.

آلوارو گونزالس نایب رئیس فدراسیون کلمبیا

توئیت جنجالی خبرنگار کلمبیایی و افشای نقشه نایب رئیس

ساعاتی بعد از پیروزی اکوادور برابر کلمبیا و در حالی که کارلوس کی روش اعلام کرده بود همه باید به فکر بازی‌های بعدی در ماه مارس باشیم، «لوئیز آرتور» خبرنگاری که با سایت Espn کار می‌کند و ارتباطات خوبی با رسانه‌های مختلف دارد، پیامی را منتشر کرد که حسابی خبرساز و جنجالی شد.

آرتور در توئیتر خود نوشت: «آلوارو گونزالس عضو فدراسیون فوتبال کلمبیا معتقد است که باید در کادر فنی تیم ملی تغییر ایجاد شود.» از این پیام مشخص است که نایب رئیس فدراسیون کلمبیا از همین حالا طرح برکناری کی روش را دنبال می‌کند.

توئیت لوئیز آرتور خبرنگار کلمبیایی

111

ترند شدن کی‌روش در کلمبیا و آینده نامشخص

سایت کوموتریکولر در بخشی از گزارش خود ضمن اشاره به اتفاقات بالا اعلام کرد که ساعات مبهم و پیچیده‌ای در راس هرم فوتبال کلمبیا وجود دارد که به بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و رسوایی ناشی از فروش بلیت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ اضافه می‌شود. این ابهام مربوط به اختلاف اعضای فدراسیون برای ادامه کار با کی روش است.

این در حالی است که در کلمبیا هشتگ «کی روش بیرون»، «کی روش»، «پکرمن» (سرمربی سابق کلمبیا) در توئیتر به ترند تبدیل شده و هواداران تیم ملی فوتبال این کشور مباحث و نظرات خود را منتشر می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366lp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع کی‌روش از بازیکنان کلمبیا بعد از شکست غیرمنتظره