تاریخ انتشار: 1399/09/11 17:30
کد خبر: 49648

خداحافظی حسینخانی از بازیکنان / سرمربی مس نوین قهر کرد

فرزاد حسینخانی سرمربی تیم فوتبال مس‌نوین روز گذشته پس از تمرین این تیم با ناراحتی در جمع بازیکنانش حضور پیدا کرد و از آن‌ها خداحافظی کرد.
خداحافظی حسینخانی از بازیکنان / سرمربی مس نوین قهر کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم مس نوین کرمان با هدف بها دادن به بازیکنان بومی کرمان تشکیل شد، نوینی ها در سال‌های گذشته همواره به عنوان تیمی معمولی در لیگ دسته دوم حضور داشتند.

اما باشگاه مس کرمان با مدیریت محمودی‌نیا برای فصل پیش‌رو لیگ دسته دوم برنامه ویژه‌ای در جهت حمایت از مس نوین داشت، کرمانی‌ها در گام نخست فرزاد حسینخانی اسطوره باشگاه مس کرمان را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند.

در گام بعدی بودجه ۵ میلیارد تومانی برای مس نوین تدارک دیده شد و با جذب بازیکنان با تجربه و جوان تمرینات این باشگاه زیر نظر فرزاد حسینخانی آغاز شد تا استعدادهای فوتبال کرمان به فصل پیش رو امیدوار شوند.

اما با تغییر مدیریت باشگاه مس، سرپرست جدید این باشگاه یعنی علی رمضانی برنامه خود را بر روی موفقیت تیم لیگ یکی مس‌کرمان متمرکز کرد و گویا در مدت مدیریت رمضانی از تیم مس نوین حمایت چندانی نشد.

همین کم توجهی ها و عدم تخصیص بودجه لازم باعث شد فرزاد حسینخانی روز گذشته با حضور در جمع بازیکنان از آنها خداحافظی کرد تا به این شکل از مجموعه مس نوین جدا شده باشد.

لیگ دسته دوم فوتبال کشور کمتر از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد، حال باید دید تکلیف باشگاه مس نوین کرمان و کادر فنی این مجموعه چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455vd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مس نوین برار مس کرمان

هواداران خشمگین حتی کری‌ها را فراموش کردند!
عجیب‌ترین تشویق ممکن در روز پُر حاشیه باهنر؛