تاریخ انتشار: 1399/09/26 21:11
کد خبر: 48436

سه تفنگدار/ این سه نفر برگ برنده پرسپولیس در فینال

خط هافبک تیم پرسپولیس نقش تعیین کننده‌ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت
سه تفنگدار/ این سه نفر برگ برنده پرسپولیس در فینال

در حدود ۷۲ ساعت دیگر  تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل باشگاهی قاره  آسیا در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم اولسان هیوندای کره جنوبی قرار گرفت.

این دیدار به صورت تک بازی در قطر برگزار می‌شود و پرسپولیس با غلبه بر رقیب خود می‌تواند عنوان اولین تیم ایرانی فاتح لیگ قهرمانان آسیا در فرمت جدید را بدست آورد.

حریف کره‌ای که در سال‌های اخیر چند نائب‌قهرمانی را در لیگ‌های داخلی کره بدست آورده است برای جبران تمام ناکامی‌هایش پای به میدان خواهد گذاشت و با توجه به خط هافبک و حمله قدرتمندش تیمی بسیار خطرناک محسوب می‌شود.

اما در این سوی میدان قهرمان چهار‌دوره اخیر فوتبال ایران حضور دارد که سازمان دفاعی آنها زبان‌زد تیم‌های آسیایی است و پرسپولیسی‌ها در هفت دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا تنها دو گل آن‌هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرده‌اند.

پرسپولیس در کنار خط دفاع منسجم خود از خط هافبکی مقتدر بهره می‌برد که توانایی چیره شدن بر تیم‌های بسیار قدرتمند آسیا را دارند.

هرچند هنوز ترکیب خط میانه این تیم در فینال آسیا مشخص نیست اما از میان نوراللهی، کامیابی‌نیا و سرلک دست‌کم دو بازیکن در ترکیب ثابت حضور دارند که نقش بسیار تعیین کننده‌ای در تعیین روند و نتیجه بازی خواهند داشت.

هافبک‌ دفاعی‌های پرسپولیس اگر در فرم ایده‌آل خود باشند، اجازه بازیسازی و طراحی حملات را به بازیکنان اولسان هیوندای نخواهند داد، و برگ برنده پرسپولیس در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

گل‌محمدی در این دیدار به بازیکنان میانی خود بسیار امیدوار است که بتواند نبض بازی را در دست بگیرند و میانه میدان را در سلطه خود قرار دهند که این امر مستلزم تمرکز بالای این سه بازیکن است

امیدواریم روز شنبه افتخاری دیگر به ویترین افتخارات فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس اضافه شود و بعد از سال‌ها شاهد قهرمانی تیمی از کشورمان در سطح آسیا باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly6wr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمتی: امیدوارم با جام برگردیم