تاریخ انتشار: 1399/10/05 20:32
کد خبر: 47714

فاضلی: به شرافت بازیکنام درود می فرستم

وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است که ترکیب تیم فوتبال امروز پرسپولیس به مراتب قوی تراز بازی این تیم در فینال آسیا بود.
فاضلی: به شرافت بازیکنام درود می فرستم

وحید فاضلی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافت و ابتدا در خصوص بازی گفت: «بازی امروز باز هم نشان داد بازیکنان تیم ما چه روح بزرگی دارند. آنها شرافت دارند و در این هوای بارانی و در این زمین سخت جنگیدند و به شرف آنها درود می‌فرستم. همه دیدیم پرسپولیس، نایب قهرمان ‌آسیا برای دقایقی حرفی مقابل ما نداشت. این ترکیب پرسپولیس به مراتب از فینال آسیا قوی تر بود و وحید امیری و احسان پهلوان برای تیم حریف بازی کردند. بارها گفتم بازیکنانم شخصیت دارند و خوب جنگیدند. ما روی یک صحنه گل خوردیم ولی ظاهرا برخی کارشناسان گفته‌اند نوراللهی دید دروازه بان ما را گرفته بود شاید آن گل آفساید بود. اما با اینحال از تیم داوری تشکر می کنم. همچنین از مالک و مدیرعامل باشگاه ممنونم که واقعا از ما در این چند روز حمایت کردند.»

 

فاضلی همچنین با اشاره با یکی از هواداران متعصب نساجی تاکید کرد: اشکان (هوادار نساجی) به عنوان نماد هوادری باشگاه نساجی در برنامه فوتبال برتر صحبت کرد و می‌خواهم از او هم تشکر کنم و الان هم به همین دلیل او را به کنفرانس خبری آوردم. به گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم و امیدوارم آرامش آقای گل‌محمدی الگویی برای مربیان جوان و حتی خود من باشد. می‌بینید یکسری نیمکت‌ها شلوغ می‌کنند ولی گل‌ محمدی الگویی برای فوتبال ما است.»

 

 

سرمربی تیم نساجی در خصوص شرایط زمین گفت: «ما روی 3 تاکتیکی کار کردیم و حتی به گل هم رسیدیم. توپ زامهران در تک به تک باید گل می‌شد و همچنین حرکت انفرادی کریم اسلامی که این نشانی‌می دهد ما تیم مغلوب نبودیم. در برخی صحنه‌ها آنها غالب بودند ودر برخی صحنه‌ها ما سوار بر بازی بودیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند.

 

فاضلی در پاسخ به این سوال که چرا مهراداد طهماسبی امروز درون درواه نساجی قرار گرفت عنوان کرد: «اگر یادتان باشد 3 هفته پیش از او تعریف کردم و گفتم این بازیکن خوب کار می‌کند. نیاز بود نیما گلر اول ما استراحت کند. ولی تجربه طهماسبی امروز به ما خیلی کمک کرد. توپی که نوراللهی امروز زد و طهماسبی گرفت آفساید بود ولی باز هم از دروازه بان تیمم که زحمت کشید تا خط حمله تیمم تشکر می‌کنم.»

 

وی با اعلام این مطلب که در صحنه تک به تک زامهران شاید توپ به دست حسینی برخورد کرده است گفت: «آن صحنه مشکوک است و باید بررسی شود. در هفته های قبل همین صحنه‌ها را پنالتی گرفته‌اند. من تنها توصیه‌ام به آقای بنیادی فر این است که کمی آرام تر باشد. او در اخراج همکارانم عجله کرد. روی نیمکت ما فقط من، حسن زاده و فرزانه حضور داشتیم. از داور تشکر می‌کنم و در کل او داوری خوبی داشت ولی باید در مورد صحنه ضربه زامهران که احتمالا به دست سید جلال حسینی خورده و همچنین صحنه گل پرسپولیس کارشناسان نظر بدهند.»

 

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که چرا داوران برای این تیم کمتر پنالتی می‌گیرند عنوان کرد: «جریان کنفرانس خبری بیشتر به سمت داوری رفته و نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم و فضا را به این سمت ببرم فقط امیدوارم داوران کمی رئوف باشند.»

فاضلی در خصوص حمایت تماشاگران و آنهایی که هفته گذشته روی پشت بام ها گریه می کردند، گفت: «از قدیم می‌گویند آنهایی که در باخت‌ها کنار ما نبودند در پیروزی هم حق ندارند کنار ما باشند ولی من حرفم را اینگونه می‌زنم حتی آنهایی که در روز شکست کنار ما نبودند حق دارند با ما و در کنارمان شادی کنند.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npkjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش می‌کنیم پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه وطنی آسیب نبینند
ایزد سیف الله پور، مدیر تیم فوتبال نساجی: