تاریخ انتشار: 1399/10/08 18:23
مالک خوشه طلایی ساوه:
کد خبر: 47514

از رقابت های لیگ دسته یک انصراف می‌دهیم/خوشه طلایی را منحل می‌کنم

فوتبال از جمله ورزش های پرطرفداری است که به دلیل محبوبیت خاصی که دارد بخش وسیعی از جامعه را مجذوب خود کرده است. استعداد بالا، انگیزه و اشتیاقی که در دل جوانان و نوجوانان وجود دارد روزبروز بر محبوبیت این رشته ورزشی می‌افزاید تا جایی که برخی نقاط کشور به خاستگاه فوتبال و فوتسال تبدیل شده‌اند که ساوه از جمله این شهرهاست.
از رقابت های لیگ دسته یک انصراف می‌دهیم/خوشه طلایی را منحل می‌کنم

خیزش تیم‌های شن‌سا، سن‌ایچ، خوشه طلایی و آلومینیوم پارس از جمله سوابق درخشان ساوه در فوتسال و فوتبال است که این شهر را به یکی از خاستگاه های مهم این دو رشته ورزشی در استان تبدیل کرده است.

حالا ساوه همچنان نمایندگانی در لیگ دسته اول فوتبال و لیگ برتر فوتسال دارد، اما ...

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک فوتبال است، تیمی که در فصل قبلی لیگ به یک پدیده تبدیل شد، اما حالا وضعیت چندان خوبی ندارد و برخی مشکلات زیرساختی و موانع زیربنایی مانع از تبدیل شدن ظرفیت‌های بالقوه این رشته ورزشی پرطرفدار به بالفعل شده است که در ادامه گزارش بدان می‌پردازیم.

 

با صعود خوشه طلایی به لیگ دسته یک کشور یکی از شروط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آماده سازی زمین بازی متناسب با استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات خانگی نماینده فوتبال استان مرکزی در ساوه بود و این شرط سازمان لیگ مسئولان استانی و شهرستانی را به تکاپو انداخت تا پیش از آغاز مسابقات لیگ یک، ورزشگاه شهید چمران ساوه مرمت، بازسازی و مهیای بازی خوشه طلایی شود.

در فینال دو فصل قبل لیگ دسته دوم، زمانی که خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه و در حضور علی‌پروین و ناصر ابراهیمی میزبان تیم آرمان گهر سیرجان بود و با شکست این تیم قهرمان و راهی لیگ یک شد، سازمان لیگ ایرادهای مختلفی به استادیوم خانگی تیم خوشه طلایی گرفت و در نامه‌ای رسمی اعلام کرد اگر این ایرادات برطرف نشود تیم خوشه طلایی نمی تواند میزبان تیم‌های دسته اولی باشد.

تلاش مسئولان برای آماده سازی زمین بازی به منظور انجام نخستین بازی خوشه طلایی به سرانجام نرسید و پس از هر بازی این تیم در قم یا اراک، قول بازی آینده در ورزشگاه شهید چمران داده می شد اما این قول مسئولان عملی نمی شد تا جایی که پس از گذشته هفت هفته از آغاز لیگ یک، خوشه طلایی لقب تیم همیشه مهمان گرفت. ولی با این وجود این تیم نتایج خوبی را کسب می کرد و  با تساوی ارزشمند در هفته هفتم لیگ آزادگان، جمع امتیازات خود را به ۱۵ رساند تا همچنان در جمع صدرنشیان و مدعیان لیگ قرار گیرد به طوری که این تیم ساوه ای یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شد و به عبارتی پدیده لیگ دست یک نام گرفت.

خوشه طلایی که اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کرد، تا هفته هفتم نتوانست در ساوه پذیرای حریفان خود باشد.

براساس این گزارش، استاندار مرکزی اوایل شهریورماه سال گذشته در سفری که به مناسبت هفته دولت به ساوه داشت، از آماده سازی ورزشگاه شهید چمران ساوه تا نیمه اول مهر برای برگزاری دیدارهای خوشه طلایی خبر داده بود.

او گفته بود: از زمانی که تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته یک راه پیدا کرد مسئولان استانی و شهرستانی درصدد آماده کردن زیرساخت‌ها و زمین بازی برای رقابت‌های خانگی این تیم بودند و همچنان این تلاش ادامه دارد.

آقازاده گفته بود که تلاش جدی برای آماده سازی سریع این ورزشگاه در دستور کار است و قرار بر این است که بتوان زیرساخت‌های ضروری و آن چیزی که می‌تواند براساس آن مسابقات فوتبال در این استادیوم شکل بگیرد آماده شود و پیش‌بینی ما آماده سازی ورزشگاه تا اواسط مهرماه سال جاری است، اما علیرغم قول استاندار، این مهم همچنان عملیاتی نشده است.

۱۹ مهرماه سال گذشته پس از اینکه بالاخره در هفته هشتم لیگ، بازی خانگی خوشه طلایی در ورزشگاه شهید چمران ساوه انجام شد، استاندار مرکزی ابراز امیدواری کرد که ظرفیت دو هزار نفری ورزشگاه برای فصل آینده فوتبال به چهار هزار نفر افزایش یابد و گفت: تیم خوشه طلایی یک تیم کاملا خصوصی است، اما مجموعه استان از همه توان خود برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه ورزش استان استفاده خواهد کرد. دولت اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال را برای بازسازی و بهسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه هزینه کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز از صرف هزینه ۷۰ میلیارد ریالی برای آماده سازی این استادیوم سخن گفته و افزوده بود: این استادیوم در طول چندین دهه گذشته فقط یک زمین چمن تقریبا نیمه خشک و یک فنس داشت و امروز با پیگیری‌های مستمر و حمایت مسئولان، به یک استادیومی تبدیل شده است که در سطح لیگ یک می‌تواند پذیرای مسابقات باشد و با تکمیل جایگاه تماشاچیان، مطمئنا یکی از استادیوم‌های مناسب استان خواهد بود. در حال حاضر جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران، رختکن، سرویسهای بهداشتی و همچنین بخشی از جایگاه سکو تماشاچیان بازسازی شده و امکاناتی برای تماشاچیان در دستور کار قرار دارد.

 

فصل گذشته لیگ دسته یک به پایان رسید و خوشه طلایی که به پدیده دسته یک فوتبال تبدیل شده بود، گرچه شایستگی راهیابی به لیگ برتر را داشت، متاسفانه نتوانست به لیگ برتر راه یابد و با ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد.

 

با آغاز فصل جدید مسابقات دست یک، حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در نشستی با خبرنگاران که در ۲۹ شهریورماه ۹۹ انجام شد، شهرستان ساوه را یکی از محروم ترین نقاط کشور در تامین زیرساخت های ورزشی و سخت افزاری دانست و با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌هایی همچون ورزشگاه شهید چمران ساوه یک ضرورت است، افزود: طی ۱۰ سال اخیر تغییر خاصی برای برطرف کردن نواقص زیربنایی این مجموعه ورزشی صورت نگرفته است.

با وجود اینکه ورزشگاه شهید چمران توانست دست و پا شکسته از هفته هشتم لیگ دسته یک، میزبای بازی‌های خانگی خوشه طلایی باشد، اما به دلیل عدم رسیدگی، وضعیت چمن زمین بازی کیفیت نسبی خود را از دست داد و با آغاز فصل جدید بازی‌های خانگی تیم به چالش جدی پیش روی بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم تبدیل شد.

 

از طرفی متاسفانه خوشه طلایی با مشکلاتی بیش از استادیوم بی کیفیت روبروست . این تیم که فصل گذشته و تا هفته پایانی مدعی صعود به لیگ برتر بود، در ۶ بازی اول خود در فصل جدید تنها توانست سه امتیاز دشت کند و هم اکنون در رده ۱۷ جدول دسته یک قرار دارد.

البته مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در پایان هفته چهارم لیگ دسته گفته بود که این تیم امسال یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر خواهد بود، اما هفته چهارم بازی‌ها هم سپری شد و خوشه طلایی همچنان نتایج ضعیفی را کسب کرد.

 

پس از اعلام خبر واگذاری این تیم به شرکت پروفیل صفا انتظار می رفت شوک بزرگی به بازیکنان و کادر فنی وارد شود و با برطرف شدن نیازهای مالی شاهد کسب نتایج بهتری از تیم باشیم، اما گویی حواشی بوجود آمده در نتیجه بازی با مس کرمان به دلیل زمین بی کیفیت موجب از دست رفتن انگیزه مدیریت باشگاه برای تیم‌داری شد.

پس از این بازی فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور از محرومیت میزبانی تیم خوشه طلایی در ساوه خبر داد و گفت: همانطور که می دانید دیدار هفته نخست خوشه طلایی در ساوه برگزار نشد و در هفته های بعدی شرایط زمین را مهیای برگزاری مسابقات کردند، منتهی در فاصله بین سه هفته گذشته تا هفته ششم اتفاقاتی برای زمین افتاده که زمین را از شرایط ایده‌آل خارج  کرده است. زمین چمن ورزشگاه شهیدچمران ساوه شرایط مناسبی ندارد و باید مسئولان شهری و استانی صددرصد به فکر برطرف کردن مشکل باشند و تا زمانی که وضعیت زمین چمن بهبود نیابد و شرایط خوبی پیدا نکند در این زمین بازی برگزار نخواهیم کرد.

کیفیت زمین بازی به حدی پائین بود که صدای تیم میهمان را نیز درآورد و سرمربی مس کرمان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: در بازی مقابل خوشه طلایی؛ تیم ما تاوان عدم نظارت ناظران در صدور مجوز برگزاری مسابقات در ساوه را داد. در کرمان؛ بخاطر نبود کمترین امکانات اجازه برگزاری مسابقه را نمی‌دهند، اما در شهر ساوه؛ متاسفانه با سهل انگاری شاهد هستیم که در شرایط بسیار نامساعد، باید بازی کنیم.

مربی تیم مس کرمان همچنین با کنایه به مسئولین ورزش استان مرکزی گفت: باید قبل از بازی فوتبال در شهر ساوه؛ تیم‌ها دوره آشنایی با "فوتبال ساحلی" را ببیند.

حواشی بوجود آمده در نتیجه بازی اخیر خوشه طلایی با مس کرمان در فصل جدید لیگ دسته یک و برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص ادامه روند فعالیت خوشه طلایی باعث شد تا در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه به بررسی مشکلات موجود و راهکارهای لازم برای منظور برون رفت از آنها و کمک به کسب نتایج بهتر در ادامه بازی‌ها بپردازیم.

پیشنهاد انحلال!

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی با ابراز نگرانی از آینده تیم گفت: به هیچ وجه راضی به انجام بازی‌های خانگی در شهرهای دیگر نیستم و به دلیل عدم کیفیت مناسب زمین ورزشگاه شهید چمران ساوه برای انجام بازی‌های خانگی پیشنهاد می‌دهم تیم خوشه طلایی منحل شود.

 

حسین پرویزی افزود: بنا بر آنچه توسط مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری شده است ادامه فعالیت خوشه طلایی به دلیل مشکلاتی که وجود دارد امکان پذیر نبوده و پس از بازی امروز دوشنبه مقابل شهرداری آستارا از ادامه بازی‌ها در لیگ دست یک انصراف داده و انحلال تیم را پیگیری خواهیم کرد.

بازی در مرکز استان هم ناامیدکننده بود

وی ادامه داد: تیم خوشه طلایی که از آن به عنوان تیم همیشه مهمان یاد می شود یک تیم غریب در بین سایر شهرهایی است که بازی های خانگی خود را انجام می‌دهد و از این حیث هیچ جایگاهی ندارد. حتی در بازی خانگی این تیم که در مرکز استان و شهر اراک انجام شد بدترین برخوردها با این تیم صورت گرفت. جالب اینجاست که مرکز استان نسبت به انجام بازی‌های خانگی خوشه طلایی در قم اعتراض داشت و همواره تاکید داشت که باید در صورت آماده نبودن زمین بازی، تمامی بازی‌های خانگی خوشه طلایی در اراک انجام شود، اما به محض حضور تیم در این شهر بدترین برخوردها صورت گرفت، بنابراین به نظر می‌رسد ادامه فعالیت این تیم با مشکلات پیش رو امکان‌پذیر نیست.

پرویزی با تاکید بر اینکه افزون بر چهار سال است یک تنه بار مشکلات تیم‌داری خوشه طلایی را به دوش کشیده‌ام، افزود: مهمترین مشکل پیش روی تیم خوشه طلایی نبود زمین ورزشی استاندارد است، گرچه با پیگیری‌های استاندار مرکزی و فرماندار ساوه وضعیت ورزشگاه تا حدودی بهتر شده است اما پیش از این خرابه‌ای بیش نبود و امروز هم شاهد نامناسب بودن زمین چمن برای انجام بازی هستیم.

نه امکان بازی هست، نه فضایی برای تمرین

وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نه تنها امکان بازی وجود ندارد بلکه اصلا فضایی برای تمرین تیم نیز فراهم نیست. مسئولان اعلام می کنند که زمین چمن طبیعی چمران صرفا باید برای انجام بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد و برای تمرین باید از زمین چمن مصنوعی شهر استفاده کرد که متاسفانه بر اثر تمرین در زمین چمن مصنوعی سه تن از بازیکنان تیم از ناحیه پا مصدوم شدند.

وی با تاکید بر اینکه ورزش برای سلامتی انسان انجام می‌شود و موضوع مسابقه در درجه دوم قرار دارد، گفت: متاسفانه به دلیل ضعف امکانات زیرساختی در ساوه به جای اینکه ورزش عاملی برای سلامتی باشد تهدیدی برای سلامت محسوب می‌شود.

موضوع واگذاری منتفی است

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در ادامه با اشاره به موضوع واگذاری تیم به شرکت پروفیل صفا ساوه نیز گفت: واگذاری منوط به حمایت مالی و تزریق پول به باشگاه است اما وقتی حمایت مالی صورت نگیرد موضوع واگذاری منتفی است. با گذشت سه ماه از آغاز مسابقات لیگ دسته یک هنوز بازیکنان تیم ریالی دریافت نکرده اند در حالی که سایر تیم ها ۳۰ الی ۴۰ درصد مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده اند.

نمی خواهم خوشه طلایی از ساوه برود

وی تصریح کرد: موضوع واگذاری تیم خوشه طلایی به پروفیل صفا منتفی است و این طور نیست که بخواهیم زیر نظر این مجموعه صنعتی و تولیدی قرار بگیریم. خیلی‌ها موضوع فروش تیم به شرکت پروفیل را مطرح می‌کنند در حالی که اینطور نیست و قرار بود با حمایت مالی این شرکت اجازه دهیم تیم خوشه طلایی همچنان در ساوه بماند و برای این شهر افتخار آفرینی کند بویژه اینکه از سایر شهرهای کشور پیشنهاداتی مبنی بر واگذاری تیم دریافت شده است، اما مخالفت کردیم. برخی استان‌ها پیشنهادات مالی بالایی برای واگذاری تیم دادند اما بنده مخالفت کردم چرا که تمایل ندارم این تیم از ساوه برود.

وی ادامه داد: تاکنون ریالی به این تیم داده نشده است و چهار سال است که شخصا خودم هزینه می‌کنم و بعد از این هم چنانچه بخواهیم ادامه فعالیت دهیم باز هم شخصا تیم را مدیریت و نیازهای آن را تامین خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی افزود: در صورتی که توانایی مالی برای تامین هزینه‌های تیمداری را داشته باشم می‌توانم اجازه دهم تیم بازی کند. وقتی وعده‌هایی برای حل مشکلات داده می‌شود نادرست از آب در می‌آید مردم و هواداران هم پیش خود فکر می‌کنند که تیم فروخته شده و کلی پول به جیب زدیم در حالی که اینطور نیست و ریالی دریافت نشده است.

وی در خصوص آماده سازی زمین چمن ورزشگاه شهید چمران نیز گفت: تاکنون تمامی هزینه‌های آماده سازی زمین چمن را شخصا پرداخت کرده ام. حتی بابت هزینه‌های آن یک فقره چک امانتی داده بودیم که متاسفانه علیه اینجانب شکایت کیفری بعمل آمد و در دادسرا ثابت کردیم که این چک امانت بوده است. متاسفانه هرگونه مشکلی که در زمین چمن شهید چمران بوجود می آید متوجه مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی است حتی بنده را مسئول رسیدگی به زمین چمن، آب دهی و کوددهی و ... و نگهبان می‌دانند.

زمین بازی نساجی مازندران و پرسپولیس مانند یک استخر روباز بود

وی بیان کرد: زمین بازی نساجی مازندران و پرسپولیس مانند یک استخر روباز بود و به هیچ وجه امکان بازی در آن وجود نداشت و جالب است که کسی به زمین بازی این دو تیم اعتراض نکرد اما بازی مس کرمان و خوشه طلایی حاشیه ساز شد.

پرویزی افزود: در فصل سرما و زمستان زمین‌های بازی فوتبال در سراسر کشور از کیفیت لازم برای برگزاری بازی برخوردار نیستند. حتی در بازی خانگی تیم خوشه طلایی در اراک به قدری زمین بازی نامرغوب بود که کنترل توپ دشوار بود و اصلا امکان بازی نبود، اما چون زمین بازی لیگ برتر است باید بازی کرد. فصل بازی‌های لیگ برتر در فصل سرما و بارندگی فصل خوبی نیست و مشکلات این چنینی بوجود می‌آید که متاسفانه تیم مس کرمان به بهانه نامرغوب بودن زمین بازی در ساوه، هیاهو و جنجال به راه انداخت.

غریب و بی کس و تنها

وی تصریح کرد: تیم خوشه طلایی غریب و بی‌کس و تنهاست و همه چوب‌های طعنه و جنجال بر سر خوشه طلایی فرود می‌آیند. رفتار تیم مس کرمان در ساوه با انداختن توپ کم باد بر روی زمین بازی برای نشان دادن بی‌کیفیت بودن زمین بازی، در واقع نوعی توهین به شهر ساوه و به تیم و باشگاه شایسته خوشه طلایی است. مس کرمان بازی خانگی هفته قبل خود را دو بر صفر باخت اما با فرار به جلو در مقابل بازی جوانمردانه و شایسته خوشه طلایی دست به رفتار ناشایست زد.

ضعف زیرساخت ها رفع نشود تیم را منحل می کنم

پرویزی با تاکید مجدد بر ضعف زیرساخت‌های ورزشی در ساوه گفت: اگر زیرساخت‌های ورزشی در ساوه با توجه به مزیت صنعتی بودن با استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور فراهم نشود و حمایت مالی برای ادامه فعالیت تیم خوشه طلایی صورت نگیرد یقین بدانید که تیم را منحل خواهم کرد.

وی تصریح کرد: زمین بازی که امروز تیم خوشه طلایی در آن بازی می‌کند قدمت ۴۰ ساله دارد و با گذشت ۴۰ سال هیچ تغییری در آن بوجود نیامده و بازسازی و مرمت براساس استانداردهای لازم صورت نگرفته، لذا انحلال تیم به دلیل نبود زیرساخت‌های ورزشی کاری منطقی و درست است.

مرمت زمین چمن ساوه بی فایده است

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه نیز گفت: زمین چمن ورزشگاه شهید چمران یک زمین چمن با قدمت و عمر بالاست و هزینه نگهداری و مرمت آن به دلیل آنکه عمر آن به اتمام رسیده، بی فایده است.

 

حامد توکلی با اشاره به مشکلاتی که در فصل سرما و زمستان برای زمین‌های چمن ورزشی بوجود می آید، گفت: کارشناسان کشاورزی صراحتا اعلام می‌کنند که در فصل زمستان چمن طبیعی دستخوش تغییرات آب و هوایی می شود و چون زیرساخت زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه ضعیف است، شدت آسیب پذیری آن بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: تقویت زیرساخت زمین چمن مطابق با استانداردهای لازم با تجهیز به سیستم گرمایشی و آبیاری مدرن و سایر ملزومات می‌تواند مشکلات بوجود آمده اخیر را برطرف کند.

راه اندازی زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه فجر ساوه

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه در ادامه گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده قرار بر این است که تجهیزات مورد نیاز زمین چمن مصنوعی شامل رختکن، نیمکت و سرویس بهداشتی در ورزشگاه فجر ساوه راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که در صورت نامرغوب بودن زمین چمن ورزشگاه شهید چمران، بتوان از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین قرار شده است تا در سریعترین زمان ممکن با جمع آوری ماسه‌های زمین چمن ورزشگاه شهید چمران کار مناسب سازی و بهبود کیفیت زمین انجام شود تا بتوانیم میزبان بازی‌های خانگی خوشه طلایی در لیگ دسته یک و تیم فوتبال آلومینیوم پارس در لیگ دسته سه باشیم. اگر مشکل زمین برطرف نشود عملا دو تیم شهرستان باید بازی‌های خانگی خود را خارج از خانه بازی کنند که صورت خوشی ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه در ادامه با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش گفت: متاسفانه در سال های گذشته اقدامات زیربنایی در حوزه ورزش متناسب با ظرفیت و استعداد ورزشی این شهرستان صورت نگرفته است و این نواقص چیزی نیست که بتوان در مدت زمان یک الی دو سال آنها را رفع کردد. تامین زیر ساخت‌های ورزشی کاری زمانبر است و محدودیت در منابع مالی، این پروسه زمانی را افزایش خواهد داد.

توکلی همچنین با بیان اینکه غرض‌ورزی‌هایی در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به زمین بازی صورت گرفت، گفت: در بازی اخیر نساجی مازندران با پرسپولیس هیچ رسانه‌ای به زمین نامرغوب بازی که شبیه استخر شده بود اعتراض نکرد، اما اوج حملات رسانه‌ای را نسبت به زمین بازی خوشه طلایی و مس کرمان شاهد بودیم که دور از انصاف است.

به نظر می‌رسد که کار به وضعیت مرگ و زندگی خوشه طلایی کشیده شده است و اگر نتوان مشکلات زیرساختی و نیازهای مالی این تیم را برآورده کرد به گفته مدیرعامل خوشه طلایی باید ساوجی ها با این تیم خداحافظی کنند که علاوه بر اینکه شوک بزرگی به هواداران، بازیکنان و کادر فنی وارد می شود زیبنده خاستگاه فوتبال استان مرکزی نیست.

 

افزون بر ۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ در ساوه فعالیت دارند که یک فرصت و مزیت برای این شهر به شمار می رود و حرف اول را در حوزه صنعت ایران می زند، اما متاسفانه صنایع ساوه هیچ تمایلی برای سرمایه گذاری در ورزش فوتبال ندارند، در حالی که با توجه به مشکلات مالی پیش روی تیم خوشه طلایی چنانچه اسپانسر مالی یا حامی برای تیم جذب نشود قطعا ادامه فعالیت آن با چالش مواجه خواهد شد.

به گفته مدیر عامل باشگاه، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه امروز به آبروی ورزش ایران تبدیل شده و از سرآمدان فوتبال استان مرکزی است و پیشکسوتان ورزش فوتبال ایران خوشه طلایی را پدیده لیگ یک ایران می‌دانند. درخشش این تیم در فوتبال ایران بارقه امیدی را در بین جوانان ورزشکار ساوه برای توسعه ورزش فوتبال بوجود آورده است، پس بهتر است هرچه زودتر فکری به حال این تیم کرد تا بتوانیم همچنان شاهد افتخارآفرینی جوانان در این تیم باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npkbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمودزاده: هیچ مقامی در فدراسیون و سازمان لیگ حرفی از تعطیلی لیگ یک نزده است

به سقوط حتی فکر هم نمی‌کنیم/سیرجان پتاسیل خوبی در فوتبال دارد
اختصاصی/ گفت و گو با سرمربی آرمان گهر سیرجان؛