تاریخ انتشار: 1399/10/15 12:56
کد خبر: 47068

بازتاب درخشش ترابی و محمدی در رسانه قطری

روزنامه الشرق با اختصاص دادن یک صفحه از صفحات ورزشی خود، به تعریف و تمجید از مهدی ترابی و میلاد محمدی پرداخت.
 بازتاب درخشش ترابی و محمدی در رسانه قطری

در آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم العربی در ورزشگاه خانگی خود حمد الکبیر به مصاف الخور رفت و با درخشش بازیکنان ایرانی خود، توانست 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند.

در این دیدار و در دقیقه 18، پاس پشت پا و زیبای مهدی ترابی به احمد فتحی رسید و او با یک پاس خوب، مهرداد محمدی را در شرایط ایده آلی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه پای چپ، دروازه حریف را گشود.

اما چند دقیقه بعد نوبت به درخشش ترابی رسید. او پس از اینکه یک توپ را پشت محوطه جریمه از بازیکن الخور گرفت، به قلب خط دفاعی حریف زد و پس از پشت سر گذاشتن 4 مدافع حریف، در وضعیتی مشابه با وضعیت گل مهرداد محمدی قرار گرفت و او نیز با پای چپ توپ را به سمت دروازه پاپا جبرئیل سنگربان سنگالی الخور شلیک کرد و گل دوم بازی را به ثمر رساند.

در ادامه نیز العربی گل سوم خود را به ثمر رساند و با پیروزی 3 بر صفر مقابل حریف، به روند پیروزی های متوالی خود ادامه داد تا به وضعیتش در جدول سر و سامان ببخشد.

مهدی ترابی که پیش از این، مورد انتقاد هواداران و مدیران العربی قرار گرفته بود، با درخشش در این دیدار، به نوعی جواب منتقدینش را داد. روزنامه الشرق نیز با اختصاص دادن یکی از صفحاتش به تیم العربی، از درخشش بازیکنان ایرانی این تیم تمجید کرد.

این روزنامه در مطلبی با عنوان نقد و بررسی ایرانیان العربی نوشت نوشت: این گروه دو نفره ایرانی در باشگاه العربی موفق شدند بازگشت متمایزی را در تیم داشته باشند. آنها توانستند دو گل را در بازی با الخور به نام خود ثبت کنند و در نیمه اول مسابقه مهرداد محمدی ابتدا گل اول را به ثمر رساند. پس از آن، هموطن او یعنی مهدی ترابی پس از دریبل های پی در پی، با یک ضربه خوب اختلاف را دو برابر کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

العربی با این پیروزی 15 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkwpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین مهدی ترابی مشخص شد