تاریخ انتشار: 1399/10/20 10:31
کد خبر: 46718

ترابی در العربی ماندنی شد

مدیر باشگاه العربی تاکید کرد که هیچ بازیکنی در زمستان این تیم را ترک نخواهد کرد و به این ترتیب مهدی ترابی در تیم ماندنی شد.
ترابی در العربی ماندنی شد

و به نقل از الوطن، العربی در هفته های اخیر لیگ ستارگان قطر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. العربی دیشب (جمعه) موفق شد در دیدار حساس برابر الاهلی با یک گل به پیروزی دست پیدا کند که این چهارمین پیروزی پیاپی تیم بود و باعث شد تا وضعیت این تیم در جدول رده بندی بهتر شود.

مشعل الملک مدیر باشگاه العربی در واکنش به جذب بازیکنان جدید گفت: خوشبختانه نتایج تیم بهتر شده و ما قصد تغییر بازیکنان به ویژه بازیکنان خارجی خود را نداریم. با همین تیم ادامه می دهیم و بازیکن جدیدی جذب نمی کنیم همچنان که بازیکنی از ما جدا نمی شود.

العربی دو بازیکن ایرانی به نام های مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در ترکیب خود دارد.

محمدی بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری بوده و با وجود آنکه چند بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما ۶ گل به ثمر رسانده است اما مهدی ترابی شروع خوبی در العربی نداشت و در نیم‌فصل موفق به گلزنی نشد و همین باعث شد خبرهای زیادی درباره قرار گرفتن او در فهرست فروش و بازگشت به پرسپولیس به گوش برسد.

ظاهرا گلی که ترابی در آغاز نیم فصل دوم به ثمر رساند و البته پیروزی های پیاپی العربی نظر سران باشگاه را درباره او تغییر داده و به این ترتیب او حداقل تا پایان فصل در این تیم قطری می ماند و بازگشت او به فوتبال ایران فعلا منتفی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2repbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازتاب درخشش ترابی و محمدی در رسانه قطری