تاریخ انتشار: 1399/11/06 21:25
کد خبر: 45598

سرمربی شهرداری آستارا: برابر ملوان به خوبی از فرصت ها استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا گفت: در دیدار برابر ملوان بندانزلی به خوبی از فرصت ها استفاده کردیم.
سرمربی شهرداری آستارا: برابر ملوان به خوبی از فرصت ها استفاده کردیم

پایان رافت عصر دوشنبه در خاتمه دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندر آستارا اظهار داشت: با وجود اینکه ملوان بندرانزلی تیمی پرمهره و بسیار خوب است ، اما ما توانستیم از موقعیت های خود در نیمه اول استفاده و ۲ گل به ثمر برسانیم.

وی افزود: البته در این نیمه چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر نیز داشتیم که متاسفانه این فرصت ها به گل تبدیل نشد اما با شروع نیمه دوم و با توجه به اینکه با نتیجه ۲ بر صفر جلو بودیم، بازیکنان شهرداری بندر آستارا، بازی را تمام شده دانستند و عقب نشینی کردند.

وی ادامه داد: همچنین در همان شروع نیمه دوم از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که این گل باعث شد تا تمرکز تیمی ما از دسیت برود و بازیکنان نیز تا حدی عقب نشینی کرده و در لاک دفاعی فرو رفتند اما با تعویض هایی که انجام دادیم، تیم از این فشار بیرون آمد.

وی بیان کرد: به هرحال در یک بازی سخت موفق شدیم به برتری برسیم و در نیمه دوم این دیدار نیز سعی داشتیم تا تیم را جلوتر هدایت و بازی را کنترل و از اندوخته خود محافظت کنیم که سرانجام نیز موفق به این امر شدیم و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کردیم.

 رافت خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار کمک و یاری داریم چون ۱۱ هفته از رقابت های لیگ دسته اول سپری شده که ما در همه این مدت مهمان بودیم و به دلیل ناآماده بودن زمین ورزشگاه وحدت آستارا، مجبور به انجام بازی های خانگی خود  در رشت شدیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا تصریح کرد: امیدوارم با کمک و همت مسئولان به زودی ورزشگاه وحدت آستارا آماده برگزاری رقابت ها شود تا ما بتوانیم بازیهای خانگی خود را در این ورزشگاه انجام دهیم و به طور حتم بازیکنان در زمین ورزشگاه وحدت آستارا بهتر بازی خواهند کرد. 

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم شهرداری بندر آستارا با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دهم  رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۶ امتیاز در مکان ششم  و تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.     

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27797e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکرانی : از میزبانی در بم محروم هستیم / به‌دنبال ارائه فوتبال زیبا خواهیم بود
سرمربی شهرداری بم در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی: