تاریخ انتشار: 1399/11/07 23:15
کد خبر: 45535

دست رد ستاره استقلال به سینه پرسپولیس ؛ واکنش خاص سیاوش یزدانی

پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مدافع جدید می گردد. از این رو ، سرخپوشان سعی در جذب سیاوش یزدانی از استقلال داشته اند. البته انتخاب یزدانیز از بین مدافعان پرشمار لیگ هم می تواند نکته قابل توجهی باشد. هرچند مدافع استقلال خیلی زود پاسخ منفی به این پیشنهاد داده است.
دست رد ستاره استقلال به سینه پرسپولیس ؛ واکنش خاص سیاوش یزدانی

در شرایطی که پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع جدید است، روزنامه خبرورزشی مدعی شده نام سیاوش یزدانی مدافع استقلال در فهرست نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی قرار دارد و او از باشگاه پرسپولیس خواسته هر طور شده شرایط را برای قرمزپوش شدن این بازیکن فراهم کنند.

خبرورزشی به این نکته هم اشاره کرده که یزدانی بدش نمی‌آید از استقلال جدا شود چرا که در این تیم فرصتی برای بازی پیدا نکرده و حتی تبعید عارف غلامی به نیمکت ذخیره‌ها هم باعث نشده که فکری سراغ یزدانی برود و ترجیح داده از دانشگر به عنوان زوج مرادمند استفاده کند.

این اولین باری نیست که اخباری درباره جدایی احتمالی یزدانی از استقلال منتشر شده و یکی دو ماه قبل بود که یک روزنامه ورزشی مدعی شد مصدومیتهای متعدد یزدانی باعث شده که فکری تصمیم بگیرد او را از تیمش کنار بگذارد.

در چنین شرایطی، خبرها حاکی از آن است که اگر چه پیشنهاد پرسپولیس به سیاوش یزدانی صحت دارد اما مدافع استقلال به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. گویا پرسپولیس، قبل از شروع فصل هم دنبال یزدانی بود که سیاوش در آن زمان با این پیشنهاد مخالفت کرد و حالا که دوباره قرمزها سراغ او رفته‌اند، باز هم با جواب منفی او مواجه شده‌اند.

از طرف دیگر مطرح شدن نام یزدانی به عنوان گزینه پرسپولیس، با واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو شده و آنها به فکری هشدار داده‌اند نباید کاری که با هروویه میلیچ کرد را با سیاوش یزدانی هم تکرار کند.

یزدانی به دوستان نزدیکش گفته بود پیشنهاد پرسپولیس با چند واسطه بوده و مستقیم و جدی نبوده و همان زمان ردش کرده و حتی اگر جدی بود هم آن را رد می‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqxex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرایی خط خوردن غلامی و یزدانی از لیست ۱۸ نفره استقلال؟