تاریخ انتشار: 1399/11/13 23:13
در نشست خبری سرمربی آرمان‌گهر مطرح شد
کد خبر: 45287

به این تیم امیدواریم

پذیرش پائین بودن کیفیت بازی امروز آرمان‌گهر از سوی بازیکنان، برای روند رو به رشد ما بهتر است.
به این تیم امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی با گل ریحان البرز گفت: ما قصد داشتیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و به همین دلیل شاید بازیکنان کمی دچار استرس شده بودند و کیفیت بازی ما شاید چندان بالا نبود.

قاسم شهبا با اشاره به روند بازی امروز گفت: ما موقعیت‌های زیادی به خصوص در نیمه اول خلق کردیم اما نتوانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم. خوشبختانه در بین دو نیمه با صحبت‌های فنی و ایجاد انگیزه مورد نیاز، توانستیم تغییراتی ایجاد کنیم و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل برسیم.

شهبا در بیان دلیل دریافت گل از تیم رقیب افزود: می‌توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم و با نتیجه بهتری برنده شویم اما متاسفانه به دلیل عدم یارگیری ناشی از غفلت، یک گل دریافت کردیم اما با زدن گل سوم و حفظ نتیجه، خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی آرمان‌گهر خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم باید به این تیم امیدوار بود. ان‌شالله در بازی‌های بعدی ضمن ارائه بازی بهتر، بتوانیم همچنان نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به این‌که بازیکنان آرمان‌گهر پذیرفته‌اند که کیفیت کار در این بازی پائین بوده، گفت: این نکته برای روند رو به رشد ما بهتر است زیرا به بازیکنان کمک می‌کند با واقع‌بینی به خودباوری رسیده و صرف‌نظر از این‌که جلوی چه تیمی قرار گرفته‌اند، بازی را مدیریت کرده و ۳ امتیاز را بگیرند.

وی در انتهای این نشست ابراز امیدواری کرد: هرچند بازیکنان ما در این بازی طراوت لازم را نداشتند اما امیدوارم به خود آمده و هیچ تیمی را دست‌کم نگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqxjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیروزی ارزشمند شهبا و شاگردانش/روزهای بحرانی کمالوند و ستاره‌ها در شاهین
آرمان گهر سیرجان۲-۱ شاهین بوشهر؛

سعی می کنیم روزبه روز بهتر شویم
قاسم شهبا؛ سرمربی آرمان‌گهر پس از پیروزی بر قشقایی شیراز