تاریخ انتشار: 1399/11/14 23:05
کد خبر: 45248

عصبانیت مدیران استقلال از محمود فکری و محمدحسین میثاقی

باشگاه استقلال چندی پیش طی بیانیه ای ، برنامه فوتبال برتر را تحریم کرد و اعلام کرد هیچ یک از اعضای این باشگاه مقابل دوربین این برنامه تلویزیونی قرار نمی گیرند. حالا بعد از گذشت چند روز محمود فکری با حضور خود در این برنامه ، بیانیه باشگاه را به نوعی نقض کرده است. اتفاقی که باعث عصبانیت و دلخوری مدیران این باشگاه شده است.
عصبانیت مدیران استقلال از محمود فکری و محمدحسین میثاقی

عضای هیات مدیره استقلال به شدت از سرمربی این تیم دلخور هستند. مصاحبه شب گذشته محمود فکری با برنامه فوتبال برتر برای سرمربی استقلال دردسرساز شده است.

چندی پیش باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد که کلیه عوامل این باشگاه شامل کادر فنی، کادر مدیریتی و بازیکنان حق شرکت در برنامه فوتبال برتر را ندارند، بیانیه ای که حتی قبل از انتشار مورد موافقت محمود فکری هم قرار گرفت.

با این حال محمود فکری بدون هماهنگی با اعضای هیات مدیره استقلال شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، موضوعی که حالا اعضا را به شدت دلخور کرده است.

اعضای هیات مدیره استقلال اعتقاد دارند اقدام شب گذشته فکری به نوعی نادیده گرفتن تصمیم باشگاه بوده و به همین دلیل به شدت از دست سرمربی این تیم دلخور هستند.

گفته می شود ممکن است محمود فکری به باشگاه استقلال دعوت شود تا در مورد دلیل شرکت در برنامه فوتبال برتر به اعضای هیات مدیره باشگاه توضیح دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455jpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




کدورت من و استقلال ماندنی نیست
محمود فکری: