تاریخ انتشار: 1399/11/16 23:47
کد خبر: 45154

جواد نکونام دلتنگ تماشاگران در ورزشگاه

جواد نکونام ، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر بازی ها با تماشاگر برگزار شود.
جواد نکونام دلتنگ تماشاگران در ورزشگاه

تیم فولاد فردا در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان صنعت نفت خواهد بود. صحبت های جواد نکونام در خصوص این دیدار را بخوانید:

جامعه فوتبال از لحاظ روحی آسیب دیده است

 قبل از هرچیز درگذشت دوست و هم دوره ای ام در دوران بازی را به خانواده فوتبال تسلیت عرض می کنم. با درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان جامعه فوتبال از لحاظ روحی آسیب دیده که امیدوارم شرایط به زودی به حالت عادی برگردد و شر ویروس کرونا از کشورمان کم شود.

 

نفت در خانه عملکرد خوبی داشته است

می دانیم که تیم صنعت نفت تیم خوب، باکیفیت و پر مهره ای است. این تیم در خانه همه بازی ها را با برد پشت سر گذاشته و فقط یک شکست داشته اند. آنها عملکرد تیمی خوبی در خانه داشته اند و توانسته اند شرایط خوبی را رقم بزنند. ما هم برنامه های خاص خودمان را برای بازی فردا داریم و امیدوارم که بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کرده و به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

 

بازی با تماشاگر را دوست دارم

وی در خصوص هواداران صنعت نفت که از پشت بام ها به تشویق تیم شان می پردازند گفت:

من سال گذشته تجربه چنین شرایطی را داشتم. ای کاش ویروس کرونا نبود و تماشاگران می توانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. هر گاه که من به آبادان آمدم شرایط خوبی بوده و هواداران این شهر تیم شهرشان را تشویق کردند و در هر شرایط حامی تیم شان بودند که باعث خوشحالی من به عنوان یک فوتبالی است.

در مورد حضور تماشاگران آبادانی در پشت بام ها هم به نظرم مشکلی نیست. به هر حال علاقه و عشقی است که مردم آبادان به تیم شان دارند و من خودم بازی با تماشاگر را دوست دارم. امیدوارم که شاهد حضور هواداران تمام تیم ها در ورزشگاه ها باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb5q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته دهم لیگ برتر| تساوی فولاد و مس

وقتی نیمکت‌ها الگوی بی‌اخلاقی می‌شوند
نگاهی به حواشی دیدار فولاد - استقلال