تاریخ انتشار: 1399/11/16 23:53
کد خبر: 45153

این دربی را از دست ندهید/ جنگ تمام خوزستانی برای رسیدن به صدر

«قرمز و زردهای خوزستانی در هفته چهاردهم جدالی دیدنی خواهند داشت»
این دربی را از دست ندهید/ جنگ تمام خوزستانی برای رسیدن به صدر

هفته چهاردم لیگ برتر فوتبال فردا پیگیری خواهد شد و در یکی از جذاب و حساس‌ترین دیدار‌های هفته دربی خوزستان برگزار می‌گردد.

تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان  ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر آبادان به قضاوت آقایان عبدالنبی پورخلف، حسن ظهیری، رحیم حاجی‌پور و مرتضی یوسف شهریاری

به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های دوم و پنجم جدول در حالی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که فاصله آنها با یکدیگر  تنها سه امتیاز است و  هر دو در اندیشه رسیدن به صدر بوده و به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند.

نفت و فولاد در این فصل بازی‌های خوب و جذابی را از نظر فنی ارائه داده‌اند و عملکرد آنها نوید بخش دیداری فوق جذاب در سرزمین فوتبال خیز ایران خواهد بود.

 

برزیلی‌های فوتبال ایران تا اینجای کار فراتر از حد انتظار ظاهر شده و شاگردان پورموسوی می‌خواهند همچنان به بلند پروازی‌های خود ادامه دهند و در این دیدار فقط به پیروزی فکر می‌کنند

می‌خواهند نتایج نچندان خوب خود در دوهفته اخیر را جبران کنند.

اما در آن سوی میدان جوادنکونام و شاگردان پر انگیزه‌اش حضور دارند که آنها هم با فوتبال با کیفیتی که ارائه می‌دهند، به چیزی جز سه امتیاز راضی نخواهند شد.

خط هافبک با طراوت نقطه اشتراک دو تیم خوزستانی بوده و جنگ میانه میدان در بازی فردا بسیار تماشایی خواهد بود.

 

نفت و فولاد با تفاضل گل ۴+ عملکرد قابل قبولی در خطوط حمله و دفاع دارند و آمار و ارقام نتیجه بازی فردا را در غیر قابل پیش‌بینی‌ترین شرایط ممکن قرار داده و باید دید شهرآورد خوزستان به سود کدام یک به پایان خواهد رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adall

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دومین باخت گل‌گهر و صعود نفت به صدر جدول/ برد قاطع فولاد و اولین برد شاگردان ربیعی