تاریخ انتشار: 1399/11/16 23:58
کد خبر: 45152

برادر کشی در نصف‌جهان/ سپاهان_ذوب‌آهن انگیزه‌های متفاوت

«در شهراورد اصفهان سپاهان در فکر رسیدن به صدر و ذوب‌آهن بدنبال جدایی از انتهای جدول خواهد بود»
برادر کشی در نصف‌جهان/ سپاهان_ذوب‌آهن   انگیزه‌های متفاوت

در ادامه هفته چهاردهم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس تیم‌های اصفهانی یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته را برگزار خواهند کرد.

دو تیم ریشه دار فوتبال ایران فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر و با قضاوت رضا کرمانشاهی و کمک آقایان حمید نادری، بهمن عبداللهی و حمید سبحانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بروی کاغذ شانش شاگردان محرم نویدکیا بسیار بیشتر از رحمان رضایی و بازیکنانش است، اما این دربی مانند همه‌ی شهرآورد‌های دنیا شرایطش بسیار متفاوت است و انگیزه‌های ویژه‌ای را به همراه دارد.

ذوبی‌ها که هفته گذشته یک برد روحیه بخش در خارج از خانه را بدست آورده‌اند برای ادامه روند خوب خود کار بسیار سختی را مقابل سپاهان دارند و شکست دادن تیم فوق‌العاده زردپوش کار بسیار بزرگی است که باید انجام دهند.

سپاهان هم که سودای قهرمانی نیم‌فصل را در سر دارد، می‌خواهد با یک برد قاطع اتفاقات تلخ باخت هفته گذشته مقابل شهر خودرو را فراموش کند و در صورت لغزش احتمالی رقبا صدر نشین لیگ لقب بگیرد.

غیبت جرج ولسیانی در قلب خط دفاعی سپاهان از نکات مهم دیدار فردا است که باید دید غیبت

این بازیکن چه تأثیری در بازی فردا خواهد داشت.

از طرف دیگر خط دفاع ذوب‌آهن در مقابل خط حمله  آتشین سپاهان هم کار فوق‌العاده مشکلی را داشته و هر گونه غفلت و فرصت دادن به مهاجمان آماده سپاهان تبعات جبران ناپذیری را برای سبز‌های اصفهان بدنبال دارد.

جدال اندیشه‌های رحمان رضایی و محرم نویدکیا که هردو اولین تجربه مربی‌گری خود را پشت سر می‌گذارند بر جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود و باید منتظر این دربی حساس اصفهان ماند و دید سه امتیاز نصیب سبز‌ها یا زرد‌پوشان اصفهانی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g6do

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت دربی اصفهان تغییر کرد