تاریخ انتشار: 1399/11/30 22:50
طی روزهای آینده تغییراتی در تیم خواهیم داشت
کد خبر: 44389

پیوس: برخی بازیکنان نمی‌دانند برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی ویستاتوربین بعد از شکست تیمش مقابل آوالان از ایجاد تغییرات در این تیم طی روزهای آتی خبر داد.
پیوس: برخی بازیکنان نمی‌دانند برای قهرمانی می‌جنگیم

فرشاد پیوس، سرمربی ویستاتوربین در گفت و گو با فرتاک ورزشی; و درباره شکست مقابل آوالان گفت: به هیچ وجه تصور چنین بازی از بازیکنانم را نداشتم. به تیم حریف احترام می‌گذاریم و البته این برد را به آنها تبریک می‌گویم اما این شکست حاصل عملکرد ضعیف و دور از انتظار بازیکنانم بود.

سرمربی ویستاتوربین با اشاره به عملکرد بازیکنانش گفت: برخی بازیکنان اصلا نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند و چه انتظاری از آنها می‌رود. آنها باید در وهله اول احترام پیراهن تیمی که بر تن کرده‌اند را بدانند و بعد هم بدانند که اینجا و در ویستاتوربین با توجه به امکاناتی که برای آنها فراهم شده و هدف تیم، همه باید با تمام توان برای برد و بردهای بیشتر و در نهایت قهرمانی بجنگند. کسی که چنین تفکر و ذهنیتی نداشته باشد قطعا جایی در این تیم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با این شرایط و علیرغم میل باطنی‌ام با توجه به اینکه این بازیکنان برای شخصیت و شان خودشان هم احترام قائل نیستند، طی روزهای آتی تغییراتی را شکل خواهیم داد.

پیوس در پاسخ به این سوال که آیا قصد کنار گذاشتن بازیکنی را خواهد داشت گفت: در اولین فرصت درباره شرایط کیفی برخی بازیکنان به بررسی خواهیم پرداخت. نه اینکه ما آنها را نخواهیم بلکه برخی از آنها این مساله را نشان می‌دهند که تمایلی برای بالا بردن کیفیت خود و نمایش در خور شان این تیم را ندارند. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و کسانی که این ذهنیت را ندارند جایی در تیم من نخواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe9an

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین هشدار به پیوس و شاگردانش/ ویستاتوربین و اولین تلنگر جدی