تاریخ انتشار: 1399/12/01 21:53
کد خبر: 44350

اتفاقات عجیب در استقلال ؛ بی اطلاعی ستاره جوان آبی ها از محل تمرین + سند

سجاد آقایی ، ستاره استقلال در واکنش به پست صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام از تمرینات ابی پوشان کامنتی را نوشت و گفت : پس چرا تمرینو به ما اطلاع ندادن! .
اتفاقات عجیب در استقلال ؛ بی اطلاعی ستاره جوان آبی ها از محل تمرین + سند

در حالیکه آبی پوشان امروز در زمین جدیدی مشغولی تمرین بودند، سجاد آقایی ، مهاجم این تیم از محل تمرین تیمش بی‌اطلاع بود.

صبح امروز بود که شایعه ای در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه تمرین امروز استقلال لغو شده است. با توجه به فراخانی که صفحات و کانال های استقلال برای اعتراض به کادرفنی اعلام کرده بودند، اینگونه برداشت شد که فکری برای جلوگیری از روبرو شدن با هواداران در یک روز تعطیل، تمرین تیمش را تعطیل کرده است.

اما پس از ساعتی یکی از خبرگزاری ها ضمن تکذیب تعطیل شدن تمرین استقلالی ها، بدون نام بردن از مکان جدید تنها به ذکر این خبر بسنده کرد که محل تمرین استقلال به یک مکان جدیدی منتقل شده است و فکری تصمیم گرفته است تمرین روز جمعه تیمش را در مجموعه اکباتان برگزار نکند.

ساعتی پس از این اتفاق بود که کانال رسمی باشگاه با ارسال تصاویری از تمرین روز جمعه استقلال، بدون نام بردن از مکان تمرین، اعلام کرد آبی پوشان امروز زیر نظر کادرفنی و محمود فکری تمرینات تاکتیکی خود را از سر گرفته اند. هر چند که کانال باشگاه از بردن نام محل تمرین خودداری کرد ولی از تصاویر قابل حدس بود که استقلال در کمپ تیم های ملی فوتبال مشغول تمرین شده است.

اما ساعاتی پیش صفحه رسمی باشگاه استقلال با انتشار تصاویری، از تمرین امروز آبی پوشان عکس هایی را به اشتراک گذاشت که در این میان کامنت سجاد آقایی زیر پیج باشگاه بسیار عجیب بود. آقایی با ارسال ایموجی های متعجب نوشت:

پس چرا تمرینو به ما اطلاع ندادن!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2775re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای هواداران استقلال ؛ شایعه نگران کننده تکذیب شد