تاریخ انتشار: 1399/12/05 10:58
کد خبر: 44152

چالش دوباره بیرانوند؛ بوتز آماده بازگشت

آنطور که سایت نیوز وان بلژیک نوشته است بوتز دروازه بان فرانسوی آنتورپ آماده بازگشت به ترکیب این تیم بلژیکی است.
 چالش دوباره بیرانوند؛ بوتز آماده بازگشت

بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از سوی این دروازه بان کادر پزشکی در حال چک نهایی او برای حضور دوباره اش در مستطیل سبز هستند و پیش بینی ها بر این است مجوز بازی او از هفته آینده صادر شود. دروازه بان فرانسوی آنتورپ مرد شماره یک این تیم پیش از مصدومیت بشمار می رفته؛ هر چند پیش از مصدومیت سرمربی آنتورپ در  بازی با نیوکاسل و یک بازی در لیگ برتر بلژیک به علیرضا میدان داد و بعدها در مصاحبه ای از این تصمیم خود ابراز تاسف کرد که این مصاحبه متاسفانه تاثیر روحی و روانی بدی روی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گذاشت که خوشبختانه در ادامه مسیر با تغییر صورت گرفته در کادر فنی تیم آنتورپ علیرضا بیرانوند شرایط بهتری برای حضور در ترکیب ثابت تیم آنتورپ پیدا کند. هر چند مصدومیت بوتز نقش اثرگذاری در حضور او در ترکیب این تیم بلژیکی داشت.

در دو هفته اخیر مصدومیت علیرضا بیرانوند در جریان بازی موجب حضور دی وولف 23 ساله هم درون دروازه آنتورپ شد اما عملکرد او به گونه ای نبود که سرمربی تیم آنتورپ را راضی کند. حالا با بازگشت بوتز به نظر می رسد چالش بزرگ برای علیرضا بیرانوند رخ خواهد داد و بار دیگر این دروازه بان فرانسوی به ترکیب تیم باز خواهد گشت به خصوص که علیرضا هم اکنون مصدوم است و اگر بوتز آماده بازی شود سرمربی فعلی آنتورپ تصمیمش بر استفاده از دروازه بان فرانسوی تیم خواهد بود به خصوص که بوتز پیش تر مرد شماره یک تیم بوده است. البته باید به این نکته اشاره کرد سرمربی فعلی آنتورپ نگاه عادلانه تری به دروازه بانان تیمش دارد و اینطور نیست بازی دادن به علیرضا بیرانوند را اشتباه بر شمرد. در هفته هایی که علیرضا بیرانوند درون دروازه آنتورپ به میدان رفته هم بازی های درخشان داشته و هم در یکی دو بازی مرتکب اشتباه شده است که در همه بازی ها سرمربی تیم از وی حمایت کرد.

بدون شک بازگشت بوتز بار دیگر بازی را برای علیرضا بیرانوند سخت خواهد کرد و با توجه به پیشینه دروازه بان فرانسوی شاید سرمربی آنتورپ بوتز را به علیرضا ترجیح دهد به خصوص که اینروزها بیرانوند مصدوم است. از سویی باید به این نکته هم اشاره کرد در تیم های اروپایی تغییر دروازه بان به سختی صورت می گیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g75e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیرانوند: مصدومیتم جدی نیست