تاریخ انتشار: 1399/12/10 00:49
کد خبر: 43890

مژده به هواداران پرسپولیس ؛ لژیونر سرشناس چراغ سبز نشان داد

پرسپولیس مدت هاست به دنبال جذب شهریار مغانلو برای نیم فصل دوم است. طبق آخرین شنیده ها، لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به سرخپوشان چراغ سبز نشان داده است. حالا همه منتظرند تا مغانلو را در نیم فصل دوم در خط حمله پرسپولیس ببینند.
مژده به هواداران پرسپولیس ؛ لژیونر سرشناس چراغ سبز نشان داد

یحیی گل محمدی به عنوان مسئول اصلی نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس شخصا با شهریار مغانلو در تماس است.

یحیی گل محمدی که تمام امور نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس را خودش انجام می دهد، در تماس با شهریار مغانلو در جریان آخرین وضعیت او قرار گرفت.

شهریار مغانلو هنوز در حال رایزنی با مسئولان باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایت نامه اش است. مغانلو با ساتتاکلارا قرارداد ۳ ساله بسته و تیم پرتغالی حاضر به صدور رضایت نامه بیشتر از ۶ ماهه نیست. این باشگاه علاوه بر این خواهان دریافت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه مغانلو شده که باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

در آخرین تماسی که حمید مطهری به نیابت از یحیی گل محمدی با مغانلو داشت، به او تاکید کرد اگر قرار باشد باشگاه برای پرداخت رضایت نامه مبلغی را بپردازد، نمی تواند مبلغ زیادی را برای بازی در نیم فصل به خود او پرداخت کند و جالب این که مغانلو هم در این گفتگوی تلفنی اعلام کرده پول برایش زیاد مهم نیست و می خواهد در سالی که بازی های مقدماتی جام جهانی برگزار می شود در پرسپولیس بازی کند.

به هر ترتیب هنوز مذاکرات گل محمدی و مطهری با مغانلو ادامه دارد و البته جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری دخالتی در روند مذاکرات ندارند. طبق توافق صورت گرفته بین سمیعی و گل محمدی، تمام امور نقل و انتقالاتی باشگاه به خود یحیی سپرده شده و باشگاه فقط در مرحله آخر برای ثبت قرارداد و وارد کردن رقم مورد توافق طرفین در متن قرارداد ورود خواهد کرد.

حال باید منتظر بود و دید گل محمدی می تواند با مغانلو به توافق برسد یا این بازیکن مثل ابتدای فصل موفق به حضور در پرسپولیس نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re88y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی ؛ مهدی عبدی از سوی باشگاه پرسپولیس نقره داغ شد