تاریخ انتشار: 1399/12/10 01:12
کد خبر: 43886

اتفاق عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال ؛ چه کسی زیرآب علی کریمی را زد؟

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا انتخابات فدراسیون فوتبال در اتفاقی عجیب یک شخص به عضو مجمع انتخابات سفارش کرده است به علی کریمی رای ندهد. این شخص که سابقه همبازی شدن با علی کریمی را نیز دارد،با این اقدام قصد دارد تا فوتبالی ترین چهره انتخابات به کرسی ریاست فدراسیون نرسد.
اتفاق عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال ؛ چه کسی زیرآب علی کریمی را زد؟

به نظر می رسد فوتبالیست های قدیمی و ستاره های فعلی و قبلی تیم ملی در انتخابات فدراسیون حامی علی کریمی باشند اما یکی از همبازیان کریمی نه تنها از او حمایت نمی کند، بلکه در تلاش است کریمی رای نیاورد!

علی کریمی فردا برای رقابت با مصطفی آجرلو، شهاب عزیزی خادم و کیومرث هاشمی وارد محل برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و انتخابات فدراسیون می شود.

صبح فردا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در حالی برگزار می شود که ۸۷ عضو مجمع فدراسیون باید با رای خود ابتدا رییس و در ادامه نواب رییس و اعضای هیات رییسه را انتخاب کنند.

رایزنی ها برای اخذ رای از مدتها قبل آغاز شده و اگر رای گیری توصیه ای و دستوری نباشد، برنده انتخابات مشخص نیست چرا که هر ۴ نامزد در مجمع به اندازه خود حامی دارند و اغلب کارشناسان هم پیش بینی می کنند سرنوشت انتخابات به دور دوم کشیده شود.

اما امروز صبح خبری در محافل فوتبالی پیچید که غیر قابل باور است. خبری که امیدواریم فقط یک شایعه باشد، هرچند متاسفانه برخی منابع خبری صحت آن را تایید می کنند!

در شرایطی که اغلب ملی پوشان سابق فوتبال ایران در انتخابات فدراسیون حامی تیم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا هستند، یکی از همبازیان قدیمی کریمی تلاش می کند هم تیمی اش در انتخابات رای نیاورد!

علی کریمی در مجمع فردا بیش از همه روی رای فوتبالیست ها و فوتبالی های حاضر در مجمع حساب کرده است. فوتبالیست ها و فوتبالی هایی که به عنوان نماینده مربیان، نماینده داوران، کاپیتان های تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان، سرمربی و کاپیتان تیم ملی ساحلی مردان و … عضو مجمع هستند و این توقع می رود که رای شان علی کریمی باشد. در این میان حتی برخی بازیکنان فعلی تیم ملی در تماس با کاپیتان تیم ملی از او خواسته اند در مجمع به کریمی رای بدهد اما به گفته برخی منابع خبری، یکی از همبازیان علی کریمی در تماس با یکی از سرشناس ترین فوتبالی های مجمع به او گفته به علی کریمی رای نده و از او خواسته رای خود را به نام گزینه دیگری به صندوق بیاندازد!

این خبر از طریق اطرافیان این عضو مجمع به گوش علی کریمی رسیده و باعث دلخوری او شده اما کریمی تا این لحظه ترجیح داده سکوت کند و درباره این موضوع حرفی نزند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npqqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد