تاریخ انتشار: 1399/12/15 17:06
کد خبر: 43536

اختصاصی/ فکری انتقام از جواد را به مجیدی سپرد!/ شروع سخت فرهاد با فولاد

جدال تیم های فولاد و استقلال برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که آبی ها با کادر جدید به میدان می روند و قرمزهای اهوازی نیز با کادر قبلی که هیچ یک از این مربیان دوست ندارند، بازنده میدان شوند.
اختصاصی/ فکری انتقام از جواد را به مجیدی سپرد!/ شروع سخت فرهاد با فولاد

خیلی ها منتظر بازی برگشت فولاد و استقلال بودند تا محمود فکری و شاگردانش انتقام بازی جنجالی رفت را که با کلی حاشیه به نفع فولاد به پایان رسید، از شاگردان نکونام بگیرند ولی این اتفاق رخ نداد و کادر "محمود" همگی جدا شدند و انتقام را به کادر "فرهاد" سپردند. گرچه همین فرهاد مجیدی نیز بی صبرانه منتظر چنین روزی بود تا انتقام شکست و جنجال بازی فصل گذشته را از فولاد بگیرد که البته شاید خود مجیدی دوست نداشت در اولین بازی که هدایت استقلال را برعهده گرفته با تیم چغر و البته جنجالی فولاد روبرو شود. تیمی که نشان داده در بازی های رودرو با سرخابی ها پر از تنش و جنجال می شود که حداقل در چند بازی گذشته‌ شاهد آن بوده ایم! خلاصه این مسابقه از هر لحاظ حساسیت خودش را دارد و نه مجیدی می خواهد استارت حضورش در استقلال با شکست باشد و نه نکونام دلش می خواهد این موقعیت خوب را از دست بدهد. موقعیتی که اگر برنده آن باشد، جای استقلال را خواهد گرفت. نکته دیگر اینکه جواد نکونام هم جزو یکی از گزینه‌های جانشینی فکری بود که دوست داشت هدایت آبی ها را برعهده بگیرد ولی این اتفاق رخ نداد و مجیدی زود‌تر از او این جایگاه وسوسه‌انگیز! را برعهده گرفت و وارد چالش سختی شد. چالشی که شاید یکی سخت ترین چالش مجیدی با استقلال است و اگر او نتواند انتظارات را برآورده کند، مهره سوخته جدید باشگاه و هواداران می شود.

فراموش نکنیم که این بار مجیدی با تجربه خیلی خوب به استقلال برگشته و الان به خوبی می داند که چطور تیمش را هدایت کند. او یک تجربه سخت را در فصل گذشته‌ سپری کرده و می داند که این دفعه باید تیمی بسازد که حداقل هواداران را راضی نگه دارد و اتفاقات محمود فکری برایش تکرار نشود. قطعا خاطرتان هست  که فصل گذشته مجیدی کمکی مثل مجید نامجو مطلق را در کنارش می دید که علم مربیگری خوبی داشت ولی تجربه لازم را نداشت که در جاهای سخت به دادش برسد، ولی این بار فراز کمالوند در کنار او قرار گرفته که سالها تجربه‌ کار را دارد و می تواند به کمک مجیدی بیایید. نکته پایانی این است که استقلال از لحاظ بازیکن در هر پست نفرات قابل احترامی دارد که کادر فنی برای انتخاب‌ ترکیب ایدآل مشکلی نخواهند داشت. حال اینکه مجیدی و سایر کادرش با این استقلال چکار می‌کنند از بازی با فولاد استارت می خورد.

*به قلم‌ علی مسعودی*

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyyd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




چه کسی سرپرست استقلال می‌شود؟