تاریخ انتشار: 1399/12/20 01:51
کد خبر: 43235

ضعف فنی در گچساران بیداد می‌کند / اعتراض هواداران به مدیریت ضعیف

باشگاه نفت و گاز گچساران این روزها اوضاع بسیار بدی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد.
ضعف فنی در گچساران بیداد می‌کند / اعتراض هواداران به مدیریت ضعیف

مجموعه نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ دویی در سال‌های گذشته همواره جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول بوده است.

باشگاه نفت و گاز با کسب نتایج بسیار خوب به یکی از تیم‌های ریشه‌دار تبدیل شده بود و تمام تیم‌های لیگ دویی برای این مجموعه احترام خاصی قائل بودند.

 مدیران این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ دسته دوم جهانبخش جعفری را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند، موضوعی که از همان روزهای نخست با اعتراض هواداران پرتعداد نفت و گاز همراه شد.

باشگاه گچسارانی تا به حال با ۸ باخت بیشتر از هرتیمی تن به شکست داده است، آن‌ها با دریافت ۱۶ گل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارند همچنین با به ثمر رساندن ۶ گل به عنوان یکی از ضیف‌ترین تیم های هجومی لیگ دسته دوم مطرح شدند.

نفت و گاز همیشه مدعی، این فصل با کسب ۱۰ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد نوین در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی جای گرفته است.

شاگردان جعفری در آخرین دیدار خود برابر تیم قعر جدولی محتشم تبریز شکست خوردند، این شکست خانگی در چنین شرایطی کار را برای حفظ سهمیه لیگ دویی گچساران دشوارتر خواهد کرد.

این آمارها نشان از ضعف فنی بسیار زیاد در مجموعه نفت و گاز دارد اما سکوت معنادار مدیران این باشگاه در خصوص این نتایج فاجعه بار بسیار عجیب است.

هواداران گچسارانی امیدوارند مدیران این باشد و هر چه سریعتر در خصوص سکوت معنادار خود توضیح دهند و انتظار دارند شاهد تغییرات مثبت در کادرفنی تیم خود باشند تا سرنوشت تلخ سقوط را تجربه نکنند.

حال باید منتظر بود و دید آیا مدیران این باشگاه دست به تغییر بر روی نیمکت خود می‌زنند یا همچنان با سکوت خود به شایعات پشت پرده این باشگاه دامن خواهند زد.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqqe8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازهم جنجال در گچساران / سکوت معنادار کمیته داوران

فاجعه اخلاقی در کنار افتضاح فنی؟ / مدیران شرکت نفت مواظب شرطبندی باشند!
هشدار جدی رئیس کانون هواداران نفت و گاز گچساران‌؛