تاریخ انتشار: 1399/12/20 12:04
کد خبر: 43213

عسگری: با یک برد مغرور نمی شویم/ فصل جدید تیم محتشم آغاز شد

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت : فصل جدیدی برای تیم محتشم گشوده شد.
عسگری: با یک برد مغرور نمی شویم/ فصل جدید تیم محتشم آغاز شد

علی عسگری سرمربی محتشم تبریز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : بازی پرفشاری را در گچساران داشتیم و در یک بازی سخت برنده دیدار 6 امتیازی شدیم، به خوبی از تیم نفت و گاز و تفکر سرمربی این تیم آشنایی داشتم و توانستیم با یک بازی هدفمند و هوشیارانه به 3 امتیاز این بازی دست یابیم.

وی افزود : تیم گچساران هم در بحران بود ولی نه به اندازه ما و بر تمام سختی ها و مشکلات موجود غلبه کرده و در بازی حساسی به برتری دست یافتیم.

عسگری تصریح کرد : فصل را تازه شروع کردیم و به جدول و بازی های گذشته هم کاری نداریم، پیش از بازی همه عوامل تیم و بازیکنان برای موفقیت باشگاه هم قسم شده بودند و توانستیم به هدف از پیش تعیین شده خود دست یابیم.

سرمربی تیم محتشم تبریز در مورد تغییر تاکتیکی تیم و بازی با دو مهاجم گفت : در طول این ده هفته که تیم محتشم با یک مهاجم بازی می کرد فشار روی همان بازیکن نوک بوده و بین بازیکنان چنین القا شده بود که باید تمامی فرصت ها را برای وی مهیا کنند و همین سبب شده بود فرصت های گلزنی تیم سوخت شود، اما در یک هفته گذشته روی بازی تهاجمی کار کرده و مزد برتری خود را گرفتیم.

عسگری در پایان گفت : با یک برد مغرور نمی شویم و تازه کار ما آغاز شد، امیدواریم با همدلی و تلاش بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmm6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی محتشم تبریز برابر عقاب

احمدزاده : در گروه مرگ قرار گرفتیم / هدف ما صعود به لیگ دسته اول است
سرمربی محتشم تبریز در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی :