تاریخ انتشار: 1399/12/22 00:32
کد خبر: 43103

مدافع استقلال مورد غضب فرهاد مجیدی ؛ دعوای جنجالی کار دست ستاره آبی پوشان داد

برتری استقلال برابر پیکان خالی از حاشیه نبود. درگیری لفظی محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی برای مدافع آبی پوشان گران تمام شد. با دستور مستقیم فرهاد مجیدی، محمد دانشگر از حضور در تمرینات استقلال منع شده است و در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است.
مدافع استقلال مورد غضب فرهاد مجیدی ؛ دعوای جنجالی کار دست ستاره آبی پوشان داد

استقلال موفق شد مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را به سلامت پشت سر بگذارد و شاگردان فرهاد مجیدی در یک دیدار خارج از خانه، با نتیجه دو بر یک از سد پیکان عبور کردند که البته این بازی پایان پرحاشیه ای برای آبی پوشان داشت.

در جریان بازی و در صحنه ای، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر با یکدیگر به جر و بحث پرداختند. اعتراض دانشگر به دلیل عملکرد فرشید اسماعیلی بر روی یکی از ضربات کرنر بود که ظاهرا این جر و بحث به بیرون از زمین بازی و درون رختکن تیم نیز کشیده شده و به گفته خبرنگاران حاضر در استادیوم شهدای شهر قدس، دانشگر با عصبانیت رختکن تیم را ترک کرده که حتی وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز با اشاره به این موضوع، آن را ناشی از ناراحتی بازیکنان به دلیل عملکرد در نیمه دوم دانست.

حالا و پس از اتفاقات رخ داده، رسانه رسمی باشگاه استقلال از تنبیه انضباطی دانشگر خبر می دهد. به گزارش رسانه رسمی استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

دانشگر در فصل گذشته و پس از بازی مقابل همین پیکان بود که باز هم از سوی مجیدی از تیم کنار گذاشته شد که البته او بعد از مدتی و پس از عذرخواهی، دوباره به تمرینات بازگشت. ظاهرا دیدار مقابل پیکان برای این مدافع آبی پوشان خوش یمن نیست و او برای دومین بار متوالی بعد از جدال با خودروسازان از حضور در تمرینات تیم منع می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lqkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفت

آیا تعویض محمد دانشگر در دقیقه 80 بازی درست بود؟
سوال مخاطبان فرتاک ورزشی و پاسخ دکتر اصغر مازیار؛